صادرات گوشت و تخم مرغ از پایانه ماهیرود ممنوع شد

صادرات گوشت و تخم مرغ از پایانه ماهیرود ممنوع شد
گوشت و تخم مرغ از این پس از پایانه ماهیرود سربیشه صادر نخواهد شد.
فرماندار سربیشه روز گذشته در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان از ممنوع شدن صادرات مرغ زنده و منجمد، تخم مرغ و گوشت قرمز از پایانه ماهیرود سربیشه خبر داد و گفت: این ممنوعیت بر اساس بخش نامه ابلاغی و به منظور تنظیم بازار شهرستان اعمال شد.حسین پور با بیان این که تعداد نانوایی های سربیشه زیاد است بر ضرورت صادر نشدن مجوز جدید راه اندازی نانوایی و همچنین ارتقای کیفیت نان در شهرستان تأکید کرد.
وی با اشاره به انجام برنامه ریزی لازم برای توزیع میوه شب عید گفت: توزیع میوه شب عید از 22 اسفند در سربیشه شروع خواهد شد.وی از تلاش عده ای سودجو برای احتکار مایحتاج اساسی مردم و به دنبال آن افزایش قیمت کالاها انتقاد کرد و از برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی خبر داد.سرپرست نمایندگی صنعت، معدن و تجارت سربیشه هم در این جلسه گفت: از ابتدای دی امسال بیش از 91 تن برنج در شهرستان توزیع شده است و کمبودی برای تأمین این کالا در بازار وجود ندارد.
براتی افزود: 43 تن روغن و 7 تن مرغ منجمد هم طی این مدت در بازار شهرستان توزیع شده است.
وی با اشاره به انجام 594 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سربیشه از ابتدای دی امسال تاکنون گفت: پرونده تخلف 19 واحد صنفی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و عمده تخلف های انجام شده مربوط به گران فروشی، درج نشدن قیمت و تقلب است.

 
نظرات شما
  •  

    فتحي. س گفت : ۹۱/۱۲/۰۳

    آفرين آقايان(اصغري.بچه هاي بالاو...)تخم مرغ ارزان ميشودو بعضي ها ميخرند.بعد يهو يي صادرات باز ميشه!!!. خريدها صادر ميشندو دلار بخور ونميري گيرشان مياد.در اين ميان توليدكننده ي بيچاره به هواي اينكه با صادرات قيمت خوب ميشه شب را راحت ميخوابه.اما چشمتان روزبدبختي نبينه.صبح كه پاميشه اولين خبري كه ميشنوه اينه ((صادرات تخم مرغ ممنوع شد)) بله عزيزان من. تا يه قصه ي ديگه و يه ازادشد وممنوع شد ديگه خدا به دادمان برسه....

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com