صادرات گسترده محصولات دامی به کشورهای حوزه خلیج فارس

صادرات گسترده محصولات دامی به کشورهای حوزه خلیج فارس
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت: محصولات لبنی و دامی در سال گذشته، افزون بر تأمین نیاز داخل، به کشورهای همسایه هم صادر شد.
سعید سلطانی سروستانی گفت: سال گذشته با توجه به اینکه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود حمایت مناسبی از تولیدکنندگان محصولا دامی در کشور انجام شد.
وی افزود: با توجه به حمایت‌هایی که از سوی نهاد دولت انجام شد، سال گذشته با متعادل نگه داشتن بازار شیر خام و لبنیات، ثبات نسبی ایجاد کردیم تا تمرکز تولید کنندگان و دامداران به تولید بیشتر باشد، به‌طوری که دامدارانی که در نیمه اول سال با مشکل مواجه شده بودند به مرور زمان در اواخر سال مجددا فعالیت خود را از سر گرفتند.
سلطانی ادامه داد: واردات دام گوشتی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشت و علاوه بر تامین بازار داخل  کشور به توانستیم صادرات دام گوشتی به کشورهای حوزه خلیج فارس را توسعه دهیم.
به گفته وی صادرات مواد لبنی در 6ماه اول سال نسبت به سال 90 دو برابر بوده است به‌طوریکه حجمی افزون بر 15 هزار و 500تن شیر خشک و 280 هزار تن سایر محصولات لبنی صادرات داشته‌ایم.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران اظهار امیدواری کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با دولت داشتیم و درنظر گرفتن اعتبارات کافی و اعطای تسهیلات به دامداران، نیاز کشور با افزایش بهره وری بدون واردات گوشت تامین شود.  

 
نظرات شما
  •  

    rasoul گفت : ۹۲/۰۲/۰۳

    با سلام و عرض خسته نباشيد بابت تغييرات سايت...بسيار.بسيار عالي و كاربردي شده. مخصوصا" صفحه اصلي.
    با تشكر

    پاسخ...
  •  

    I.T.P گفت : ۹۲/۰۲/۰۵

    رسول جان - بسیار ممنون از شما - امیدواریم که بتونیم با تغییرات بهتری، نیازهای اطلاع رسانی شما را برطرف کنیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com