صادرات محصولات مرغداری اسرائیل به روسیه

صادرات محصولات مرغداری اسرائیل به روسیه
به دنبال ادامۀ تحریمات کشاورزی وضع شده از سوی روسیه در خصوص واردات از کشورهای اروپایی، و پس از 4 سال مذاکره سرانجام روسیه حاضر به واردات محصولات کشاورزی اسرائیل شد. وزیر کشاورزی اسرائیل Uri Ariel اذعان داشت : توسعۀ روابط ما با روسیه بسیار حائز اهمیت است ؛ چرا که منجر به گسترش همکاری های میان دو کشور خواهد شد.البته این به منزلۀ چراغ سبزی برای ما در زمینۀ صادرات به سایر کشورها خواهد بود.
پس از 4 سال مذاکره، روسیه سرانجام موافقت خود را مبنی بر واردات محصولات مرغداری از اسرائیل اعلام کرد البته مشروط بر آنکه تحت نظارت کامل "بخش دامپروری وزارت کشاورزی و توسعۀ روستایی" اسرائیل انجام گیرد. 
در طی 4 سال اخیر، بخش دامپروری روسیه نیز به ارزیابی همتای خود در اسرائیل مشغول بود. فرایند نظارتی وزارت کشاورزی بر روی محصولات مرغداری و همسویی آن با الزامات و قوانین مربوط به صادرات روسیه از جمله مواردی بود که به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
بهداشت و سلامت غذایی ، تجهیزات و سیستم های کنترل تولید نیز از جمله مواردی بودند که مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.
همچنین از آنجاییکه همزمان با واردات، احتمال ورود بیماری های طیور نظیر انفولانزای مرغی به روسیه نیز وجود دارد، بنابراین واردات محصولات مرغداری مستلزم روندی برای آزمایش و بررسی هایی به منظور پیشگیری از خطرهای متعاقب است.
طبق آمار وزارت کشاورزی اسرائیل، این کشور سالانه 2,271 تن محصولات مرغداری فراوری شده به اروپا ، 1,045 تن به ایالات متحده و کانادا و 9 تن به آفریقای جنوبی صادر می کند . 


 
نظرات شما
  •  

    ارش رادمهر گفت : ۹۴/۰۹/۱۶

    اسرائیل؟ مگر شما کشوری به نام اسرائیل رو قبول دارین؟ منظور شما فلسطین اشغالی است؟ لطفا اصلاح بفرمایید تا سبب تشویش اذهان عمومی نشود. متشکر از مدیریت سایت.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    ملت بیچاره گفت : ۹۴/۰۹/۱۷

    به ما چه که اسراییل هست یا نه!
    شما اصل خبر رو ببین! در آشفته بازار و درگیری ترکیه و روسیه، دیگران دارند استفاده می برند و ما تماشاگر هستیم!
    صنعت مرغداری مملکت رو به زوال است شما چسبیدی به یه اسم؟؟!!!

    پاسخ...
  •  

    دكتر بهروز شيرازي گفت : ۹۴/۰۹/۱۷

    آقاي رادمهر عزيز باسلام .حرفتون درست ولي تفكر وتامل ددر اينجاست كه اسراييل ميتونه فرصت صادراتي ايران رو بقاپه .قبلا" هم كه از مازندران مرغ ميخواست بره روسيه توطيءه آنفلونزا رو درستش كردند تا اينكار انجام نشه .بايد جلوي مديراني كه براي منافع اسراييل تلاش ميكنند را گرفت وگرنه بقيه انحراف از اصل خبر هست

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مهرداد گفت : ۹۴/۰۹/۱۷

    نگفته که کشور!گفته اسراییل!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com