صادرات جوجه به کشورهای عربی

صادرات جوجه به کشورهای عربی

برزیل – صادرات مرغ وجوجه به کشورهای عربی از اهداف اصلی تعاونی Languiru ایالت Rio grande do sul برزیل است . از 4 هزار تنی که در ماه تولید می شود 50 درصد آن به بازارهای خارجی صادر می شود که 70 درصد آن به کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی است .

به گزارش خبرگزاری برزیل – عرب ، کشورهای امارات متحد عربی ، عراق ، کویت ، اردن ، عمان ، یمن و لیبی در لیست کشورهایی است که از تعاونی Languiru تامین می شوند . طبق اظهارات Diego rosa dos Santos مسئول صادرات کمپانی : " این شرکت فرآورده هایی نظیر مرغ کامل که با عنوان مرغ گریل هم شناخته شده ، و قطعاتی نظیر ران مرغ ، بال ، دل وجگر و سنگدان و همچنین سوسیس به بازارهای این کشورها صادر می کند ."

کمپانی Languiru از سال 2001 تا کنون به کشورهای عربی صادرات داشته و فرآورده های محصولات خود را با هدف به دست آوردن مشتریان جدید در منطقه ، افزایش داده است .

به غیر از کشورهای عربی ، Languiru به کشورهای هنگ کنگ ، ویتنام ، ونزوئلا ، کشورهای آفریقایی و جزایر کارائیب هم صادرات دارد .

این تعاونی همچنین فرآورده های لبنیاتی نظیر شیر ، پنیر ، نوشیدنی های لبنیاتی و سر شیر هم تولید می کند ؛ این تعاونی که در سال 1956 تاسیس شده درآمد سالانه ای درحدود 556 میلیون رئال برزیل دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com