صادرات تخم مرغ از ژاپن به هند

صادرات تخم مرغ از ژاپن به هند
بزرگترین تولیدکننده تخم مرغ کشور ژاپن، با شرکت سوزوکی موتور دور هم آمدند تا به کمک هم در بازار هند، کارهای بزرگی در زمینه تخم مرغ انجام دهند و فروش سالانه خود را به 4 بیلیون قطعه تخم مرغ برسانند و به این طریق، 5 درصد از مصرف کنونی تخم مرغ هند را به خودشان اختصاص دهند.
خبرگزاری Nikkei Asian Review گزارش داده است که شرکت Ise Foods، تصمیم دارد تا با فارم های در حال توسعه طیور همکاری کند و عملکرد توزیع غذا را بهبود بخشد. این شرکت همچنین در نظر دارد تا در تامین فارم های هند نقش مهمی داشته باشد.
هینکونوبو ایز (Hikonobu Ise)، رئیس شرکت ایز فودز در مصاحبه ای اظهار داشت: «فکر می کنم که هند تا حدود 15 سال آینده، به درجه ای از سبک آشپزی برسد که رسیدن به آن برای کشور ژاپن، 40 سال زمان ببرد ».  
این شرکت تصمیم دارد تا تخم مرغ های سالم و تخم مرغ هایی را به هند بفرستد که مواد مغذی بالایی دارند و این دقیقا همان تخم مرغ های ایز است که در کشور ژاپن عرضه می شوند. عملیات تولید، شامل کنترل کامپیوتریلانه های مرغ ها، جمع آوری اتوماتیک تخم مرغ ها، حمل در دمای زیر 10 درجه سانتی گراد، واکسیناسیون بدون آنتی بیوتیک و سیستم های بسته بندی سریع و بدون دخالت انسان می باشد.
ایز اظهار داشت: «به منظور این که بتوانیم همان مدل ایز را برای کشور هند هم پیاده کنیم، باید تجهیزات مناسبی را از ژاپن به این کشور بفرستیم».

بازار آینده دار آسیا
ایز فودز در سال های اخیر، حرکت خود را به سوی بازارهای آینده دار آسیا سرعت بخشیده است و  دیگر بالغ شده است و رشد خودش را کرده است.
ایز گفت: «در داخل کشور، کمپانی ها از رقابت میان خود نا امید شده اند. در آسیا، مردم به طور کلی یک پنجم تا یک دوم مصرف سرانه در ژاپن، تخم مرغ مصرف می کنند. در نتیجه، رقابت هنوز خیلی شدید نشده است.»
ایز فودز، امسال ارسال تخم مرغ های خود را به تایلند و ویتنام آغاز کرده است و در مرحله نهایی مذاکره با بزرگترین صنعت رستوران فیلیپین یعنی کمپانی جولیبی فودز (Jollibee Foods) می باشد و تصمیم دارد تا به زودی توافق نامه ای با این شرکت امضا کند. این شرکت همچنین در حال مذاکره با شرکت احسان (Ahsan Group) بنگلادش و شرکت سلیم (Salim Group) اندونزی است.
رئیس شرکت ایز اظهار داشته که این شرکت در کشور هند، به دنبال محل هایی است که بتواند در اطراف شهر سورات در ایالت غربی گجرات، فارم های مرغداری خود را احداث کند. این شرکت در نظر دارد که ابتدا دو فارم 20 هکتاری و هر کدام با ظرفیت 300,000 قطعه جوجه راه اندازی کند و کار خود را با صادر کردن 500,000 قطعه تخم مرغ در روز آغاز نماید.



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com