صادرات 4 میلیون گوشت مرغ از خراسان‌جنوبی

صادرات 4 میلیون گوشت مرغ از خراسان‌جنوبی
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 میلیون و 395 هزار کیلوگرم گوشت مرغ از استان به استان‌های همجوار صادر شده است.
محمدعلی رضایی در بیرجند با بیان‌ این‌که خراسان جنوبی خوراک طیور را به خارج از کشور صادر می‌کند، اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 4 میلیون و 700 هزار کیلوگرم خوراک طیور از این استان به خارج از کشور صادر شده است.
وی با بیان این‌که از آغاز امسال تاکنون یک‌ میلیون و 600 هزار و 500 قطعه جوجه یک‌روزه به خارج از کشور صادر شده است، ادامه داد: همچنین 628 هزار و 577 کیلوگرم مرغ منجمد نیز صادر شده است.
صدور یک‌ میلیون تخم‌مرغ از خراسان جنوبی
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که اقلام گوناگون به استان‌های همجوار نیز صادر می‌شود، افزود: از آغاز سال جاری تاکنون یک‌ میلیون و 56 هزار کیلوگرم تخم‌مرغ به استان‌های همجوار صادر شده است.
رضایی ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 2 میلیون و 319 هزار و 900 قطعه جوجه یک‌روزه به استان‌های همجوار خراسان جنوبی صادر شده است.
وی از صدور یک‌هزار و 318 نفر شتر به خارج از مرزهای استان خبر داد و افزود: همچنین یک‌هزار و 356 راس گاو و گوساله نیز صادر شده است.
صدور 9 هزار کیلوگرم گوشت قرمز از خراسان‌جنوبی
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از آغاز امسال تاکنون 88 هزار و 45 راس گوسفند و بز به استان‌های همجوار صادر شده است.
رضایی با بیان این‌که گوشت قرمز و سفید نیز از خراسان جنوبی به استان‌های همجوار صادر شده است، ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 9 هزار و 200 کیلوگرم گوشت گاو به استان‌های همجوار صادر شده است.
وی یادآور شد: از آغاز امسال تاکنون 4 میلیون و 395 هزار و 400 کیلوگرم گوشت مرغ به استان‌های همجوار صادر شده است.
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان این‌که مرغ زنده نیز از استان صادر شده است، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 5 میلیون و 20 هزار و 100 قطعه مرغ زنده به استان‌های همجوار صادر شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com