صادرات 250 هزار تن طیور از سوی روسیه

صادرات 250 هزار تن طیور از سوی روسیه
روسیه می‌تواند بین 200 تا 250 هزار تن طیور در سال میلادی جاری صادر کند و توان افزایش صادرات آن به 400 هزار تن تا سال 2015 را داراست.
به گزارش ایسنا، خبرگزاری اینترفاکس به نقل از ویکتور زوبکوف، معاون نخست وزیر روسیه، گزارش داد که صادرات طیور این کشور در سال گذشته به 20 هزار تن رسید.
هم‌چنین بر پایه آمار رسمی، صادرات غله این کشور در 11 ماه نخست سال گذشته حدود 12 درصد رشد کرد و صادرات جو 8.4 درصد افزایش داشت.
روسیه حدود 15.4 میلیون تن غله شامل 13 میلیون تن گندم صادر کرد در حالی که صادرات برنج آن با 6.2 درصد کاهش به 145 هزار تن رسید. صادرات دانه آفتابگردان سه برابر شده و به 46 هزار تن رسید در حالیکه صادرات آرد 3.3 برابر افزایش یافته و به 572 هزار تن رسیده است.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۱/۰۱

    اولا ظاهرا باید کلاهمان را بگذاریم بالاتر . آمارهای دقیق گویای این است که روسیه کل مرغ کشورهای تازه استقلال یافته را تامین میکند و منابع آگاه عنوان داشته اند که روسیه برای صادراتش کل مرغ را از ترکیه و آمریکا وارد کشورش میکند درحقیقت نقش دلال را بین دو کشور بازی میکند ، که کلیه این موارد دلالت بر عدم صحت مسئله صادرات مرغ در روسیه را دارد .
    البته فکر میکنم اگر منابع اطلاعات از خارج از کشور در ذیل مطالب قید شود تا صحت و سقم آنها مشخص باشد ، بهتر میتوانیم مطلع شویم .
    هرچند که از چند خبرگذاری و معاون نخست وزیر روسیه خبر درج کرده ولی میتواند این گونه آمارها کذب و برای راه گم کردن برخی کشورهای دیگر باشد . واسلام

    پاسخ...
  •  

    behnam گفت : ۹۰/۱۱/۰۱

    ایول نفت میدیم مرغ میگیریم دمش گرم. تولید رو وللش

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com