شیرخام با نرخ مصوب از دامداران خریداری شود

شیرخام با نرخ مصوب از دامداران خریداری شود
رییس هیات مدیره تعاونی دامداران بهبهان گفت: شیرخام با نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار وزارت صنعت و تجارت خریداری شود.
غلامحسین رنجبرها اظهارکرد: براساس کارگروه تنظیم بازار مصوب شد که هر کیلو شیر خام درب دامداری 1080 تومان و درب کارخانه 1110 تومان از دامدار خریداری شود.
وی افزود: قرار بوده این نرخ از 10 تیرماه امسال در کل کشور اجرایی شود که این مصوبه هم‌اکنون در کشور اجرا می‌شود اما هنوز اطلاع نداریم که این نرخ توسط کارخانه پگاه اجرایی شده است زیرا این کارخانه بهای شیر را با 2 ماه تاخیر پرداخت می‌کند.
رنجبرها تصریح‌کرد: انتظار داریم کارخانه پگاه شوش که خریدار شیرخام است به تعهدات خود در زمینه دامداران و تولیدکنندگان شیر عمل کند.
رییس هیات مدیره تعاونی دامداران بهبهان عنوان‌کرد: ما از کارخانه پگاه که یک کارخانه بومی استان است انتظار داریم به فکر تولیدکننده باشد و شیر را با نرخ مصوب و یا بیشتر از نرخ مصوب خریداری کند. هزینه تولید شیر به دلیل تنش گرمایی بالا است و انتظار داریم مسوولان متولی توجه بیشتری به این مشکل داشته باشند.
وی اظهارکرد: از اسفندماه سال‌گذشته علوفه یارانه‌دار شامل جو با قیمت 590 تومان، ذرت 600 تومان و سویا 1050 تومان توسط شرکت پشتیبانی امور دام به دامداران اختصاص یافت که امیدواریم این مساله تداوم یابد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com