شیر در مدارس استان تهران از آذرماه توزیع می شود

شیر در مدارس استان تهران از آذرماه توزیع می شود
رئیس گروه سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: دستورالعمل توزیع شیر در مدارس کشور ابلاغ شد و از آذرماه توزیع آن در مدارس این استان اجرایی می‌شود.
الهه حسن‌پور، رئیس گروه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت شیر مدارس اظهار داشت: دستورالعمل توزیع شیر در مدارس کشور ابلاغ شد و از آذرماه توزیع شیر در مدارس شهرستان‌های استان تهران اجرایی می‌شود.
وی در خصوص چگونگی و میزان توزیع شیر در مدارس افزود: 70 نوبت شیر در بسته‌های 200 سی سی بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود؛ در مدارسی که دسترسی به آنها آسان باشد، شیر پاستوریزه داده می‌شود و در مدارسی که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند، شیر استرلیزه توزیع خواهد شد.
رئیس گروه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه دانش آموزان هفته‌ای 3 وعده شیر دریافت می‌کنند، بیان داشت: شیر مدارس در بسته‌های بهداشتی و سالم همراه با "نی‌" پوشش دار بین دانش‌‌آموزان توزیع می‌شود.
حسن‌پور در خصوص اینکه علاوه بر مدارس چه نهاد‌های آموزشی دیگری تحت توزیع شیر قرار می‌گیرند، اضافه کرد: تمامی پیش‌دبستانی‌ها، ابتدایی، راهنمایی (دولتی و غیر دولتی)، کودکان بی‌سرپرست، دانش‌آموزان استثنایی، استعدادهای درخشان و تمامی مهدکودک‌های تحت پوشش آموزش و پرورش و بهزیستی تحت پوشش توزیع شیر قرار می‌گیرند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com