شرکت گرین پارتی:دستگاههای صنعتی مرغداری نیاز به ضد عفونی بهداشتی تری دارند

شرکت گرین پارتی:دستگاههای صنعتی مرغداری نیاز به ضد عفونی بهداشتی تری دارند

آی . تی . پی: خارجی - 100 درصد آلودگی نشان داده شده در صنعت مرغداری نیاز به ضد عفونی را در این صنعت مشخص می کند.
شرکت گرین پارتی در یک فراخوان، خواستار سخت شدن استانداردهای بهداشتی و ایجاد یک نیروی اجرایی و ضابطه های اجرایی قوی برای عملی نمودن، ضد عفونی صنعت مرغداری شد. این درحالی است که یک مطالعه آماری نشان می دهد، 100 درصد مرغهای آزمایش شده پیش از کشتار حاوی آلودگی باکتریایی بوده اند.
سُو کِدگلی سخنگوی مرکز سلامتی غذایی می گوید: مشخص نیست دولت چه میزان مدرک و شواهد نیاز دارد تا آلودگی باکتریایی در مراکز مرغداری برایش اثبات شود تا دست به اقدام عملی و جامع بزند.آنها نمی توانند این همه شواهد را نادیده بگیرند، بخصوص بعد از اعلام گزارش اخیر مرکز سلامتی غذایی که خلاصه و چکیده مشکل بهداشتی مراکز صنعتی مرغداری را مطرح کرده است.
کِدگلی در ادامه افزود: من وقتیکه فهمیدم مرکز استاندارد صنعت مرغداری سخت گیری برای ضد عفونی و کنترل بهداشتی محصول را تنها برای محصولات صادراتی افزایش داده است، شوکه شدم. پس مردم نیوزلند چی؟ ما می بایست این قانونها را برای تمامی صنعت مرغداری تدوین و اجرا نماییم.
رابطه میان گوشت مرغ و باکتری های بیماری زا کاملاً اثبات شده است، اما فقدان آزمایشهای دقیق تر بر روی گوشت مرغ جهت مشخص نمودن منشاء آلودگی با عث می شود که صنعت مرغداری به اشتباه در جای دیگری به دنبال چاره جویی باشد.اغلب آزمایشها جهت پیدا کردن سالمونلا بوده است، در صورتیکه این آزمایشها می بایست برای تمامی باکتریهای بیماری زاصورت گیرد.
گزارش اخیر که در این هفته منتشر گردید، آزمایشهای ما را بطور کامل اعلام نکرده است. آزمایشهای ما مشخص نموده است که بسیاری از مرغهای ذبح شده در هنگام انجام فرایند ذبح شدن ( از زمان حمل تا کشتار) به باکتری آلوده می شوند. آزمایش کنندگان و آمارگیران ما مشخص کردند که از زمان تحویل مرغها از طرف مرغداری، حمل تا کشتارگاه و سپس کشتار، منشاء آلودگی  و درصد آلودگی مرغها و گوشتشان را مشخص کرده اند.
مرغها دقیقاً در هنگام حمل ونقل تا کشتارگاه به این باکتریها آلوده می شوند و این نشان می دهد که فرآیند حمل و نقل و سپس پیش از ذبح دارای مشکل است که می بایست استراتژی مناسبی را برای آن برنامه ریزی نمود.
البته این تنها درصد بالای بخش حمل و نقل در آلوده سازی را مشخص می نماید، وگرنه سایر بخشها نیز از این موضوع مصون نبوده و تنها درصد آلودگی آنها پایین تر است.
کدگلی افزود: تا هنگامیکه اپیدمی از میان نرفته است، دولت می بایست راهکارهایی همچو عرضه مرغ یخ زده یا بسته بندیهایی با برگه هشدارسازمان بهداشت جهانی که به مشتری نوع و میزان خطر مصرف گوشت مرغها را با انواع طبخ ها مشخص می کند، در دستور کار خود قرار دهد.
نیوزلند در حال گذر از تجربه اپیدمی باکتریایی است که 100000 نفر را آلوده کرده است و 871 نفر را در بیمارستانهای این کشور بستری نموده است.

 
کلمات کلیدی تاسیسات و تجهیزات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com