شرکت پشتیبانی مصوبه افزایش قیمت خود را باطل کرد

شرکت پشتیبانی مصوبه افزایش قیمت خود را باطل کرد
معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت و معدن و تجارت طی نامه شماره 154563 / 60 ابلاغیه مورخ 06 / 07 / 92 خود را کان ام یکن اعلام نمود.
چندی پیش  و در ابلاغیه شماره فوقِ شرکت پشتیبانی امور دام؛ این شرکت ضمن تعیین و قیمت گذاری بر روی ذرت و کنجاله سویا ( ذرت950 تومان در هر کیلو و کنجاله سویا1850 تومان در هر کیلو ) اعلام کرده بود که حواله های قبلی شرکت پشتیبانی امور دام (ذرت 700 تومانی و کنجاله سویای 1050 تومانی ) باطل است و خریداران باید مجددا اقدام به تهیه حواله با قیمت های جدید ( 2 برابری ) نمایند که این تصمیم با واکنش شدید تولیدکنندگان و اصناف روبرو شد.
پس از چند روز و در یک حرکت مثبت که نشان از انتقاد پذیری این شرکت دارد، شرکت پشتیبانی امور دام، ابلاغیه خود را باطل و ضمن اعلام قیمت های جدید ذرت و سویا، اظهار داشت که ابطال حواله های فوق منتفی گردیده است.
بنابراین و با در نظر گرفتن نامه  صادره که به کلیه روسای محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت 31 استان کشور ارسال گردیده است، دارندگان حواله می توانند با قیمت های قبلی، اقدام به دریافت نهاده های خود نمایند.
در ضمن یادآور می شود که این شرکت، قیمت نهاده ها را برای صدور حواله های خرید از تاریخ صدور نامه به بعد ذرت را در هر کیلو 850 تومان و برای کنجاله سویا 1650 تومان تعیین نمود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com