شرکت پشتیبانی امور دام به وعده‌اش عمل نکرد

شرکت پشتیبانی امور دام به وعده‌اش عمل نکرد
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار استان تهران گفت: متاسفانه پس از گذشت 37 روز هنوز شرکت پشتیبانی امور دام برخلاف تعهدش هیچ نهاده ای را در اختیار مرغداران قرار نداده است.
ناصر نبی پور در گفتگو با مهر درخصوص عملی شدن وعده شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر در اختیار گذاشتن نهاده‌های ارزان قیمت اظهارداشت: متاسفانه با گذشت 37 روز هنوز شرکت پشتیبانی امور دام به وعده های خود عمل نکرده است و ما تاکنون هیچ نهاده ای از این شرکت دولتی دریافت نکرده ایم.
وی با بیان اینکه دو روز گذشته کنجاله سویا را به قیمت کیلویی یکهزارو 700 تومان خریداری کرده ام، گفت: اگر بخواهیم این نهاده را به صورت عمده خریداری کنیم باید بیش از هزارو900 تومان از دلالان خریداری کنیم.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذاراستان تهران در ادامه این سئوال را مطرح کرد که چرا شرکت پشتیبانی امور دام که کنجاله سویا را با دلار هزارو60 تومان وارد کرده است، به تولیدکنندگان کیلویی 840 تومان بفروشد که البته این نهاده هم درحال حاضر وجود خارجی ندارد؟
وی با تاکید براینکه دولت باید به جای دخالت غیرمنطقی در امور بخش خصوصی، یک برنامه ریزی مدون و نظارت مستمربر این بخش داشته باشد، گفت: در همه جای دنیا دولتها برای افزایش تولیدات برنامه ریزیهای گسترده ای می کنند و بر روند تولیدات نیز فقط نظارت می کنند.
نبی پور تصریح کرد: متاسفانه دولت نه برنامه ای برای بخش خصوصی دارد و نه برروی مسائلی که به آن مربوط می‌شود، نظارت می کند بلکه تنها دخالت‌های غیرمنطقی در امور بخش خصوصی انجام می دهد.
وی برای حل مشکل به وجود آمده پیشنهاد کرد: دولت برای حل این مشکلات باید مسئله تامین نهاده ها و تنظیم بازار را برعهده بخش خصوصی بگذارد؛ وگرنه این مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com