شرکت های بین المللی فعال در بخش تاسیسات و تجهیزات و خوراک و افزودنی رکورددار استقبال از نمایشگاه

شرکت های بین المللی فعال در بخش تاسیسات و تجهیزات و خوراک و افزودنی رکورددار استقبال از نمایشگاه
روابط عمومی شرکت سان صفا-نماینده viv در ایران، با اشاره به همکاری بسیار نزدیک جهادکشاورزی، ارگانهای دولتی، اتاق های بازرگانی، وزارت امور خارجه و تشکل های صنفی و تخصصی، در هر چه بهتر برگزار نمودن این رویداد ملی-بین المللی اعلام کرد: در حالی که به روز های پایانی ثبت نام دومین نمایشگاه بین المللی VIV ایران-کیش، نزدیک می شویم، فعالیت دفتر مرکزی VIV بیشتر شده و شرکتهای بین المللی بیشتری اقدام به ثبت نام برای حضور مفیدتر در این نمایشگاه می نمایند.
وی اشاره کرد، از شرکت کنندگان سال قبل،تعدادی ثبت نام مجدد و تعدادی نیز شرکت های جدیدی بوده اند که VIV مرکزی، اقدام به ثبت نام آنها نموده است.
وی با اشاره به استقبال شرکت ها و تولیدکنندگان ایرانی اظهار داشت: بیشتر شرکت کنندگان بین المللی مربوط به شاخه تاسیسات و تجهیزات، خوراک و افزودنی می باشند که به علت عدم نیاز به ویزا برای حضور در نگین خلیج فارس، مستقیما و یا از طریق نمایندگان خود اقدام به ثبت نام قطعی نموده اند.
وی حضور قدرتمند تاسیساتی ها و خوراک سازان ایرانی و بین المللی را نشان از آمادگی ایران برای کسب بازارهای منطقه دانست و از همه شرکت کنندگان خواست تا با حضور مقتدر خود، جایگاه صنعت مرغداری ایران را به رخ بازارهای بین الملل بکشانند. این روابط عمومی اعلام داشت تمام امکانات برای حضور سهیل و آسان مهمانان خارجی برای شرکت و بازدید از نمایشگاه فوق آماده است و شماره های 66574632 - 66927433 - 021 آماده پاسخگویی به سئوالات مخاطبین می باشد.
 
کلمات کلیدی viv iran viv ایران viv
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com