شرکت بیش از 80 درصد مرغداران گوشتی در طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ

شرکت بیش از 80 درصد مرغداران گوشتی در طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ

بیش از 80 درصد واحدهای پرورش مرغ گوشتی در استان تهران برای شرکت در طرح ساماندهی مرغ و تخم‌مرغ حضور فعال دارند
 مهندس حسین محسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اعلام این مطلب در گفت و گو با ایانا گفت: طرح ساماندهی مرغ و تخم‌مرغ از ابتدای آذر ماه توسط اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در حال اجراست و تعاونی مرغداران گوشتی استانها نماینده مجری این طرح در استانهای مختلف است.
وی افزود: نهاده‌ها توسط شرکت پشتیبانی امور دام تامین می‌شود و اتحادیه موظف است این نهاده‌ها را در اختیار مرغداران طرف قرارداد بگذارد و گوشت مرغ تولید شده آنها را توسط تعاونی مرغداران گوشتی استانها در مکان‌های مشخص عرضه کند.
مهندس محسنی در ادامه گفت: خریدها از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است و با توجه به بزرگ بودن طرح، تاکنون به نتایج مطلوبی رسیده است.
وی عرضه گوشتی مرغ با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان را از مهم‌ترین اهداف این طرح ذکر کرد و افزود: خرید نهاده‌ها از جمله ذرت و سویا در مرحله اول به اتمام و قرارداد زمان تحویل مرحله دوم نیز بسته شده است.
مهندس محسنی در پایان از راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان تهران خبر داد و افزود: برای افزایش سرمایه این صندوق از سایر تشکلها برای سرمایه‌گذاری و عضویت در صندوق دعوت می‌شود تا حضوری فعال داشته باشند.
 

 
کلمات کلیدی ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com