شرایط و میزان پرداخت مشوق های صادراتی لبنیات اعلام شد

شرایط و میزان پرداخت مشوق های صادراتی لبنیات اعلام شد
میزان مشوق های صادراتی و همچنین نحوه ثبت نام و پرداخت مشوق ها برای محصولات مختلف لبنی افراد حقیقی و حقوقی اعلام شد.
پس از مدت ها وقفه در خصوص اعلام شرایط و ضوابط اعطای مشوق های صادراتی بالاخره شرایط و نحوه پرداخت مشوق های صادراتی اعلام شد.
بنا بر این گزارش کلیه صادرکنندگانی که در سال ۱۳۹۵ خورشیدی محصولات لبنی را به بازارهای هدف در خارج کشور ارسال کرده اند باید نسبت به ثبت نام در سامانه eagri.maj.ir و تکمیل فرم شماره یک و دو مربوطه اقدام نمایند و در صورت لزوم موضوع از طریق دبیرخانه کارگروه مستقر در اتحادیه سراسری تولیدکنندگان فرآورده های لبنی پاستوریزه ایران و یا مدیریت تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی استان ها پیگیری شود.
همچنین مشوق های صادراتی به مقصد کشورهای اوراسیا برای هرکیلوگرم شیر خشک ۳۴۵۰۰ ریال و برای هرکیلوگرم ماست و شیر ۳۰۰۰ ریال و صادرات به مقصد سایر کشورها برای هرکیلوگرم شیرخشک ۲۸۰۰۰ ریال و برای هرکیلوگرم ماست و شیر ۱۰۰۰ ریال است.
گفتنی است مشوق های صادراتی به شرکت هایی پرداخت می شود که در سال گذشته بیش از یک میلیون دلار صادرات داشته و یا امسال بیش از یک میلیون دلار صادرات داشته باشند.
لازم به ذکر است که بر اساس گزارش های دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی، این مشوق های صادراتی در شش ماهه دوم سال ۹۵ پرداخت می شود.

 
نظرات شما
  •  

    علی گفت : ۹۶/۰۶/۱۲

    بالا نوشته شده 6 ماه دوم سال95 الان نزدیک 6 ماه اول 96 تموم بشه ولی پرداختی وجود ندارد
    متاسف ام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com