شرایط اقتصادی سخت، رتبه بندی مرغ گوشتی سال2012 را دگرگون ساخت

شرایط اقتصادی سخت، رتبه بندی مرغ گوشتی سال2012 را دگرگون ساخت
ITPNews - شرایط اقتصادی سخت و طاقت فرسا در سال 2011 منجر به حذف 5 شرکت از آخرین رتبه بندی مرغ های گوشتی سایت WATT Poultry USA شد.
قیمت بالای دانه و غلات و تقاضای پایین برای جوجه، تأثیرات خود را در سال 2012 بر روی صنعت مرغ گوشتی بجا گذاشتند. رتبه بندی سال 2012 شرکت های برتر ماکیان و ورشکستگی و تعطیل شدن 5 شرکت پرورش دهندۀ جوجه،درواقع منعکس کنندۀ انقلابی در این صنعت است.
شرکت های ماکیانی که تعطیل شدند و یا ورشکسته شدند و یا مجبور به ارزان فروشی شدند عبارتند از:
• شرکت Townsends پس از ورود به فصل 11ورشکستگی، کار خود را تعطیل کرد.
• شرکت Allen Family Foods توسط شرکت کره ای Harim Holdings خریداری شد و باعنوان جدید Allen Harim foods دوباره آغاز به کار کرد.
• شرکت Cagle که اقدامات مربوط به ورشکستگی را انجام می دهد.
•Lady  Forest Farms با ورود به فصل هفتم ورشکستگی ، کار خود را متوقف ساخت.
•Vineland Kosher که در 30 دسامبر 2010 به کار خود پایان بخشید.
رتبه بندی واژگون
رتبه بندی امسال برای مرغ گوشتی را می توان یک رتبه بندی واژگون نامید.
درحالیکه امسال 18شرکت گزارش افزایش تولید جوجۀ آمادۀ طبخ دادند و 11 شرکت کاهش، شرکت های محدودی برای رتبه بندی باقی ماندند. شرکت های Tyson Foods و Piligrim توانستند مقام اول و دوم خودرا حفظ کنند، شرکت Sanderson Farms با 500.000 پوند تولید هفتگی بیشتر از شرکت Perdue Farms در مقام سوم جای گرفت.
Wayne Farms و Mountaire Poultry با کسب مقام 5 و 6  از Koch Foods پیشی گرفتند.  Pecco Foods به مقام 8 ارتقا یافت، House of Raeford Farms و Foster Farms به ترتیب در مقام نهم و دهم قرار گرفتند.
رشد سرمایه
شرکت Peco Foods در سال 2011 مجتمع Arkansas را از شرکت Townsends خریداری کرد. این معامله کلیۀ عملیات پرورشی، جوجه کشی، کارخانۀ خوراک، کارگاه کشتار و امکانات فاضلاب را در بر می گیرد.
همچنین این شرکت یک کارخانۀ خوراک با ظرفیت 8900 تن را در دریاچۀ می سی سی پی راه اندازی کرد که در آینده ظرفیت آن به 17800 تن خواهد رسید.
همچنین کمپانی Peco به منظور بهینه سازی تجهیزات مجتمع Batesvile,Ark مبلغ 15 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. شرکت George مجتمع Harrisonburg را از Tyson Foods در ماه می خریداری نمود.
این مجتمع شامل یک کارخانه خوراک، جوجه کشی، کشتارگاه و کارگاه جداسازی گوشت از اسکلت و یک تعمیرگاه وسایل حمل و نقل می باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com