شبکه صوتی، تصویری صنعت مرغداری راه اندازی شد

شبکه صوتی، تصویری صنعت مرغداری راه اندازی شد

I.T.P : شبکه صوتی و تصویری صنعت مرغداری از تاریخ 17 / مهر / 89 راه اندازی شد.توی این شبکه تصویری، تمام نشست ها و مجالسی که در این یک ماهه گذشته موسسه I.T.P در اون حضور داشته و فیلم برداری انجام داده، قرار گرفته و من بعد هم قرار میگیره و کامل تر می شه که شما می تونید با یک سرعت مناسب و به صورت آنلاین اونها رو ببینید.امکاناتی توی این سایت هست که به شما کمک می کنه که کلیپ مورد نظرتون رو بارگزاری ( دانلود ) کنید تا بتونید هر زمانی که خواستید کلیپ ها رو مشاهده کنید.
مصاحبه های ضبط شده در نمایشگاه ها، سمینارها، نشست ها و جلسات شرکت ها، گفتگو با معاونین و روسای تشکل ها و ... در این سایت وجود دارد و هر روز به اونها اضافه می شه.
در ضمن، فیلم های آموزشی ( به زبان فارسی و لاتین ) نیز توی این شبکه وجود دارد و بینندگان عزیز نیز می تونن فیلم های آموزشی خودشون رو و یا فیلم هایی که توی مرغداری و یا مسافرت های علمی و تحقیقاتی خارج از ایران تهیه کردن رو برای ما ارسال کنن تا ما بعد از مونتاژ اونها رو در سایت بزاریم.
قابل توجه شما:
فرمی در سایت تهیه شده که اگر سازمان ها و شرکت ها قصد تهیه گزارش و رزرو ارسال گروه تهیه خبر رو داشته باشن، اون رو تکمیل می کنن که به صورت اتوماتیک برای ما ارسال می شه و ظرف 24 ساعت هماهنگی های مربوطه در خصوص حضور همکاران در تهران و یا شهرستان، انجام می شه.
خوبه که بدونید ، تمام امکانات آماده شده تا فیلم ها و کلیپ های موجود در این سایت، بر روی شبکه های جهانی و سایت های مرتبط بین المللی و نشریات تخصصی فعال در صنعت مرغداری و آرشیوهای فیلم سایت ها آرشیو کننده فیلم قرار بگیره.
بقیه مطالب و برداشت های شما رو منوط به دیدن فیلم ها و کلیپ های موجود در سایت می کنیم.
فراموش نکنید که هر روز به این سایت سر بزنید چون هر روز امکان داره فیلم یه واقعیت رو توی این سایت ببینید.
این سایت مثل سایر سایت های موسسه I.T.P در مسیر توسعه، کارهای زیبا و جالبی رو انجام می ده و باید اون ها رو دید. I.T.P با ورود تکنولوژی های جدید به درون صنعت مرغداری، به همه نشون داده که صنعت ما صنعتی به روز و پر اهمیت هست.
این سایت حاصل زحمات جوانان I.T.P است و نه از دولت و نه از هیچ تشکلی نه کمک مالی گرفته و نه کوچکترین وابستگی به اون ها داره . خدارو صدهزار بار شکر

 
کلمات کلیدی i.t.p
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com