شایعات مصرف هورمون در طیور را سودجویان دامن می زنند

شایعات مصرف هورمون در طیور را سودجویان دامن می زنند
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: شایعات مصرف هورمون در پرورش طیور توسط افرادی غیر مطلع و سودجو صورت می گیرد که موجبات تشویش اذهان عمومی را در جامعه فراهم می آورند.
دکتر بهلول تکلوی که قبل از ظهر امروز در جلسه کارگروه برنامه ریزی و مدیریت جوجه ریزی و ساماندهی خرید گوشت مرغ سخن می گفت افزود: وضعیت بازار گوشت مرغ نسبتاً مناسب است و تلاش برآن است تا وضعیت تعادل در عرضه و تقاضا همچنان با مدیریت و برنامه ریزی ادامه پیدا کند .
وی شایعات مصرف هورمون در پرورش طیور را کذب خوانده و اعلام کرد: چنین شایعاتی توسط افرادی غیر مطلع و سودجو صورت می گیرد که موجبات تشویش اذهان عمومی را در جامعه فراهم می آورند . مصرف کنندگان نباید به چنین شایعاتی توجه کنند ونباید این ماده غذایی کامل وارزان قیمت و ارزشمند را ازسفره غذایی خود حذف کنند.
وی افزود: ساماندهی تولید گوشت مرغ و مدیریت جوجه ریزی درمرغداری های استان طبق سال گذشته و با رعایت سقف برنامه اعلامی از سوی وزارت جهاد کشاورزی به ظرفیت یک میلیون و هفتاد هزار قطعه ادامه خواهد یافت تا بدین وسیله ساماندهی جوجه ریزی بتواند تعادل گر عرضه و تقاضای گوشت مرغ استان باشد.
لازم به توضیح است در این جلسه مدیر شرکت پشتیبانی امور دام نیز آمادگی کامل شرکت را جهت خرید گوشت مرغ اعلام کرد و همچنین ربانی رئیس نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی میانگین کشتار مرغ در کشتارگاهای طیور استان را 100 تن اعلام کرد و افزود نظارت های بهداشتی در بالاترین سطح در کشتارگاه ها رعایت می شود و تلاش تمامی مسئولین بر این است تا این ماده غذایی ارزشمند در بهترین شرایط کشتار و بسته بندی به مردم ارائه شود.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com