سیستم توزیع مرغ در آبادان ساماندهی و اصلاح می شود

سیستم توزیع مرغ در آبادان ساماندهی و اصلاح می شود
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان از ساماندهی و اصلاح سیستم توزیع مرغ در آبادان خبر داد.
مهندس شهاب صدیقی در جلسه ی هماهنگی تنظیم بازار در محل فرمانداری آبادان با اشاره به مشهود بودن جهش قیمت در بازار با توجه به نزدیکی به ایام ماه مبارک گفت: بایستی در جهت تنظیم بازار و متعادل داشتن قیمتها با رویکرد بهره مندی بهتر و مناسب شهروندان در خصوص ساماندهی سیستم توزیع تلاش شود.
او با بیان اینکه در زمان حاضر قیمت مرغ کشتار روز در آبادان بین 38 تا 39هزار و 500 ریال است افزود: تمامی تلاش خود را در جهت کاهش و به حداقل رساندن قیمت کالاهایی که به دست مردم می رسد به کار می بریم.
به گفته ی وی در زمان حاضر بالاترین نرخ عرضه ی مرغ در سطح استان مربوط به آبادان است که لزوم برخورد و تعدیل قیمتها را از سوی دستگاههای مرتبط طلب می کند.
وی اظهار داشت: برای توزیع مرغ منجمد در شهرستان آبادان بایستی مراکز توزیع تحت نظارت جهاد کشاورزی فعال شود.
او با اشاره به واقع شدن شهر آبادان در جنوب غرب استان خوزستان تصریح کرد: از آنجاییکه مراکز تولید مرغ در بخشهای شمال، شمال غرب و شرق استان خوزستان قرار دارد لذا هزینه ی حمل و نقل بسیار بالا است.
وی با بیان اینکه هزینه ی حمل و نقل بایستی با یک سود منطقی همراه باشد از ضرورت اصلاح سیستم توزیع در شهرستان خبر داد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان یادآور شد: در این راستا مقرر شده است تا اداره جهاد کشاورزی از طریق تعاونیها اقدام به عرضه و فروش مرغ منجمد با هدف کوتاه شدن دست واسطه گران، توزیع مناسب، جلوگیری از افزایش قیمتها برخورداری از سود منطقی و معقول و بهره مندی شهروندان نماید.
مهندس صدیقی بر ضرورت همکاری مناسب و مستمر اداره جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان با اداره بازرگانی تاکید کرد.
او با مهم خواندن موضوع سلامت کالاهایی که در بازار عرضه می گردد خاطر نشان ساخت: در آبادان ما وارد کننده کالای ته لنجی هستیم از این رو بایستی تلاش شود تا کالا با حداقل قیمت و با کیفیت خوب به مردم عرضه شود.
وی با بیان اینتکه در زمان حاضر تنها پنج یا شش قلم کالا به صورت گسترده در بازار ته لنجی عرضه و به فروش می رسد ادامه داد: به منظور جذب گردشگر و بهره مندی کافی و مناسب مردم بایستی تنوع اقلام ورودی به بازار ته لنجی ها بیشتر گردد .
او گفت: در زمان حاضر سیستم توزیع ته لنجی ما به نحوی است که عمده کالاها از شهر خارج می شود از این رو بایستی تصمیم گیری مناسبی در رده استانی و از سوی شورای مبارزه با قاچاق کالا صورت گیرد.
وی افزود: در صوتر افزایش تنوع اقلام ورودی و کنترل اجناس خروجی ، برخی از این اقلام با رسوخ در شهر سبب متعادل و مناسب تر شدن قیمت می گردد.
صدیقی با اشاره به نزدیکی ایام ماه مبارک بر ضرورت نظارت بیشترو تنظیم بازار با هدف کنترل قیمتها و ارایه کالاهای با کیفیت مطلوب به شهروندان تاکید کرد.
وی با اشاره بر نزدیکی زمان برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ایام ماه مبارک رمضان ، تعامل و همکاری مناسب دستگاهها در برپایی این نمایشگاه را امری ضروری خواند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com