سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی - غذایی تبریز - آبان ماه

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی - غذایی تبریز - آبان ماه
رهبر صفا - مدیریت شرکت سان صفا - اعلام کرد : آبان ماه، تبریز میزبان 300 شرکت در داخلی و خارجی در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی خواهد بود.
وی ادامه داد : این نمایشگاه با محوریت 6 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و کردستان از جمله مطرح ترین نمایشگاه بین المللی در صنعت کشاورزی ایران است و یکی از علتهای مهم این ارزش، برگزاری آن در نزدیکی کشور ترکیه و سایر سرمایه گذاران منطقه از جمله ترکیه، ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان و آذربایجان می باشد.
رهبر صفا گفت : این نمایشگاه در وسعت 12 هزار مترمربع و در سالن هایی با استانداردهای بین المللی برگزار خواهد شد . وی اعلام کرد خدماتی از قبیل تسهیلات و ترخیص کالا در مبادی گمرک؛ دکوراسیون و تجهیزات نمایشگاهی؛ خدمات رزرواسیون هتل و ترانسفرهای لازم برای شرکت کنندگان بین المللی در نظر گرفته شده است.
وی هدف اصلی این نمایشگاه را، معرفی نوآوری و تکنولوژی های جدید در زمینه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده های کشاورزی؛ آب و آبیاری؛ تاسیسات و تجهیزات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، سیستم های کاهنده مصرف انرژی، تکنولوژی و ماشین آلات صنایع غذایی، بسته بندی مواد غذایی، محصولات جدید مرتبط با آرد، ماکارونی، مواد افزودنی و ... دانست.
نمایشگاه فوق در تاریخ 18 الی 22 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد. مخاطبین می توانند بین ساعت های 15 الی 21 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66927433 - 021 تماس حاصل نمایند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com