سومین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها ماه جاری برگزار می‌شود

سومین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها ماه جاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران سومین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها که در پایان آبان ماه برگزار می‌شود را یادآور شد و گفت: تعداد نامزدهای بخش غیر دولتی در این دوره دو برابر بخش دولتی است.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، محمد آقامیری افزایش تعداد نامزدهای سومین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها را بیانگر حضور و ورود چشمگیر بخش غیر دولتی در حوزه های تصمیم گیری و تعیین سرنوشت برای دامپزشکی کشور دانست.
وی سراسری بودن انتخابات و افزایش چشمگیر صندوقها در مراکز استانها و شهرستانهای اطراف آن را از مزیتهای این دوره از انتخابات شورای نظام دامپزشکی برشمرد.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش افقهای نوین در گستره دامپزشکی که با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و دانشجویان دامپزشکی دانشگاه در شیراز برگزار شد و افقهای نوین در کار آفرینی حوزه دامپزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این همایش به حضور هر چه بیشتر دامپزشکان در صحنه و انتقاد در جهت اصلاح ساختارها و سرعت بخشیدن در جهت تعالی هر چه بیشتر دامپزشکی کشور تاکید کرد.
آقا میری افزود: به طور قطع اگر بخواهیم تمام لوایح و ضوابط موجود در سازمان دامپزشکی کشور را به شکل فراگیر در تمام نقاط ایران اسلامی اجرایی کنیم در بخش غیر دولتی با کمبود نیرو مواجه خواهیم شد.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی فرصت را برای بخش غیر دولتی مغتنم شمرد و گفت: تعامل بخش غیر دولتی با سازمان دامپزشکی کشور باید بیش از پیش بوده و تمام وظایف غیر حاکمیتی و تصدی گری سازمان دامپزشکی کشور با قانون مشخص به بخش غیر دولتی واگذار شود.

 
کلمات کلیدی نظام دامپزشکی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com