سوء استفاده کنندگان بازار گوشت را قبضه کرده اند/ انحصار را می شکنیم

سوء استفاده کنندگان بازار گوشت را قبضه کرده اند/ انحصار را می شکنیم
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت:عده ای سوء استفاده گر بازار گوشت تهران را قبضه کرده و هر اقدامی که برای اصلاح امور از سوی دستگاه های اجرایی صورت می گیرد موج نارضایتی از سوی آنان بلند می شود این انحصار را به هرقیمتی شده می شکنیم.
نعمت الله ترکی در جلسه تنظیم بازار تهران اظهارکرد: انحصارگران و واسطه های بازار گوشت تهران را از بین خواهیم برد تا هم مردم راضی باشند و هم تولید کننده اصلی بتواند تولید را خود به دست مصرف کننده برساند.
ترکی در پاسخ به اعضای کارگروه تنظیم بازار تهران که اعلام کردند بر اساس این طرح ممکن است کشتارکننده ها گوشت به تهران نداده و این امر موجب بروز گرانی شود گفت: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، مقاومت ها برای اجرا نشدن این طرح باید شکسته شود، تضمین می کنم که نه تنها گوشت وارد تهران شده بلکه قیمت ها هم کاهش پیدا کند.
ترکی افزود: مردم باید بدانند چه گوشتی مصرف می کنند این گوشت بز است یا میش یا گوسفند!
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران با بیان این مطلب که با اصلاح کشتارگاه ها، دامدار می تواند مستقیم با آن ها در ارتباط بوده و بی واسطه دام را در اختیار کشتارگاه بگذارد گفت: این صنف باید بر روی گوشت ها برچسب استاندارد بزند و همکاری لازم را داشته باشد در غیر این صورت تعزیرات حق پلمپ را خواهند داشت.
وی به دامپزشکی استان تهران دستور داد 25 نفر کارشناس خبره در اختیار گرفته و بر روند ذبح و توزیع گوشت در سطح استان نظارت جدی داشته باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com