سهم قابل توجه صنعت دام و طیور در تولید ناخالص ملی

سهم قابل توجه صنعت دام و طیور در تولید ناخالص ملی
رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآوره های لبنی و صنایع وابسته گفت: در حال حاضر تولید کنندگان محصولات دام و طیور ضمن تامین نیازهای داخلی ، سهم قابل توجه ای در تولید ناخالص ملی، ارزش افزوده و ایجاد اشتغال پایدار دارند.
ابوالقاسم سالار رضایی روز سه شنبه در حاشیه آغاز به کار دوازدهمین دام و طیور افزود: امروزه اهمیت صنعت دام و طیور و سهم آن در سبد غذایی خانوار، سلامت، بهداشت و اقتصاد برکسی پوشیده نیست.
وی اظهارکرد: تامین غذا به عنوان بخشی از اهداف صنایع دام و طیور جزو نیازهای اولیه زیستی به شمار می رود بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند موجب رونق این صنعت و توسعه آن در کشور شود.
وی با بیان اینکه صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی یکی از پیش نیازهای استقلال هر کشوری محسوب می شود، گفت: نیاز روز افزون به فرآورده های مستقیم و غیرمستقیم دام و طیور در صنایع غذایی کشاورزی و مصنوعات آن همچون کیف، کفش و البسه نشانگر توجه خاص و جدی به این صنعت است به طوری که همزمان با گسترش شهرنشینی نه تنها از رونق آن کاسته نشده که مورد اقبال بیشتری قرار گرفته است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و فرآورده های لبنی با حضور 400 شرکت داخلی و خارجی به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com