سه نوع مرغ در خراسان رضوی عرضه می شود

سه نوع مرغ در خراسان رضوی عرضه می شود
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: هم اکنون سه نوع مرغ شامل معمولی، مرغ ویژه و مرغ بدون آنتی بیوتیک در این استان عرضه می شود.
دکتر جعفر عطارباشی در نشست مدیران عامل کشتارگاه های طیور استان، افزود: در مرغ ویژه تخلیه امعا و احشای آن توسط دستگاه های اتوماتیک صورت گرفته و در مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک از هیچگونه آنتی بیوتیکی در مدت پرورش استفاده نمی شود.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی، وی خاطر نشان کرد: این مرغ ها در مراکز توزیع با سه قیمت متفاوت عرضه می شود.
وی ادامه داد: در راستای تعیین شاخص های بیشتر برای عرضه انواع مرغ و قیمت گذاری آن با توجه به کیفیت گوشت مرغ کشتارگاه های مختلف در حال انجام است.
عطارباشی بر حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه ساخت کشتارگاه های مدرن بهداشتی تاکید کرد و افزود: این موضوع افزایش رقابت و بهینه سازی کیفیت فرآورده های خام دامی را بدنبال دارد.
وی با اشاره به وجود 16 کشتارگاه صنعتی طیور در خراسان رضوی، اظهار داشت: 63 میلیون قطعه انواع طیور تا پایان بهمن ماه امسال در این کشتارگاهها ذبح شده است.
در این نشست فعالان صنعت طیور خراسان رضوی بر تسهیل تردد خودروهای حمل فرآورده های خام دامی در سطح شهر، طی ایام اجرای طرح ترافیک نوروزی تاکید کردند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com