سمنان در رتبه سوم مصرف سوخت در واحدهای پرورش مرغ قرار دارد

سمنان در رتبه سوم مصرف سوخت در واحدهای پرورش مرغ قرار دارد

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان اعلام کرد: این استان از نظر مصرف سرانه سوخت در مراکز پرورش مرغ گوشتی، در رتبه سوم کشور قرار دارد.
"مجتبی دلبری" روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بهینه‌سازی مصرف سوخت در استان سمنان افزود: استانهای آذربایجان غربی و قزوین در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.
وی با اشاره به لزوم اصلاح سیستم حرارتی و طراحی سالنهای مرغداری استان سمنان گفت: بهینه‌سازی مصرف سوخت در مرغداریها نباید با کاهش میزان تولید مرغ همراه باشد.
در این جلسه مقرر شد معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظرف یک ماه نواقص تبدیل سیستم حرارتی مرغداریهای این استان را به کارگروه بهینه‌سازی مصرف سوخت ارائه دهد در غیر این صورت این کارگروه درباره سهمیه مصرف سوخت مرغداریها تصمیم‌گیری می‌کند.
استان سمنان دارای بیش از ‪ ۳۶۰‬مرغداری فعال است که ‪ ۷۲/۵‬درصد آنها از سیستم حرارتی هیتر استفاده می‌کنند.
بقیه مرغداریهای استان سمنان برای کاهش مصرف سوخت، به تبدیل سیستم حرارتی نیاز دارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این جلسه تبدیل سوخت کوره‌های آجرپزی این استان را ضروری دانست و گفت: از ‪ ۹۶‬کوره آجرپزی فعال در این استان فقط دو کوره از گاز استفاده می‌کنند.
"سیداسماعیل حقیقت‌حسینی" افزود: طرح گازرسانی به دو کوره آجرپزی نیز در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در ‪ ۳۸‬کوره آجرپزی در استان سمنان امکانات گازرسانی را دارند افزود: به ‪ ۵۴‬کوره آجرپزی این استان امکان گازرسانی وجود ندارد.

 
کلمات کلیدی سوخت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com