سرمایه‌گذاران حوزه دامپروری در استان خوزستان از حمایت دولت بهره‌مند می‌شوند

سرمایه‌گذاران حوزه دامپروری در استان خوزستان از حمایت دولت بهره‌مند می‌شوند
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های دامپروری منطقه گفت: علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه دامپروری خوزستان از حمایت دولت بهره‌مند می‌شوند.

عبدالامیر نیرومند شامگاه سه‌شنبه در حاشیه نمایشگاه تخصصی کشاورزی خوزستان در محل نمایشگاه دائمی اهواز بیان کرد: جلگه پهناور استان خوزستان از مناطق مستعد کشاورزی در زمینه‌های مختلف است به طوری که واحدهای متنوع دام و طیور در این استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه دامپروری خوزستان قدمت دیرینه‌ای دارد، گفت: واحدهای صنعتی و سنتی بزرگ دامپروری در استان انواع تولیدات را به بازار عرضه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان اظهارکرد: سازمان جهاد کشاورزی برنامه گسترده‌ای برای توسعه بخش دامپروری مدنظر قرار داده و کمیته سرمایه‌گذاری در استان فعال شده است.

نیرومند از علاقمندان به بخش دامپروری دعوت کرد در این حوزه سرمایه گذاری کنند و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های دولتی، موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش برداشته شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی از محل‌های مناسب برای عرضه محصولات و صنایع نو هستند که دامداران و مرغداران می‌توانندبا حضور در آن با صنایع، ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های جدید آشنا شوند.



از حدود چهارهزار و ۹۳۴ واحد پرورش گاومیش خوزستان، ۷۷ هزار و ۶۸۱ تن شیر تولید می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com