سرمای هوا قیمت گوشت را افزایش داد

سرمای هوا قیمت گوشت را افزایش داد
علی اصغر ملکی در مورد تغییرات قیمت گوشت گوسفند اظهار داشت: قیمت گوشت گوسفند طی هفته جاری به دلیل سختی تردد بین شهری و مشکلاتی که در حمل و نقل با توجه به آب و هوا رخ داده است، حدود 3 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه قیمت گوشت درب کشتارگاه کیلویی 24 هزار تومان است که پیش از این 23500 تومان بود، گفت: ممکن است در برخی مناطق قیمت گوشت درب مغازه با توجه به هزینه حمل و نقل در این شرایط هوایی، بُعد مسافت و ترافیک جاده‌ای اندکی گران‌تر عرضه شود. البته حجم دام زیاد است و تنها مشکل حمل و نقل به خصوص در استان کردستان به دلیل بارندگی موجب افت عرضه دام و گران‌شدن 3 درصدی قیمت‌ها شده است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در مورد پیش بینی قیمت در آستانه شب عید، خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که مشکلی در ایام عید برای تأمین گوشت وجود نداشته باشد زیرا در ماه آینده بره‌های نو وارد بازار می‌شود و با توجه به افزایش تقاضا در ایام عید مشکلی در تأمین بازار وجود نخواهد داشت.
ملکی در پایان در مورد وضعیت قاچاق دام نیز گفت: با توجه به کاهش قیمت‌ دلار، صعب العبور بودن مسیر‌ها در شرایط آب و هوایی زمستان و در نهایت کاهش انگیزه، قاچاق دام بسیار کاهش پیدا کرده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com