سردخانه های همدان مملو از مرغ و گوشت است

سردخانه های همدان مملو از مرغ و گوشت است
مدیرکل پشتیبانی امور دام همدان گفت: کل سردخانه های این استان مملو از مرغ و گوشت است.
ˈنصرت الله چهاردولیˈ روز دوشنبه افزود: این اقدام اداره کل پشتیبانی امور دام در راستای برنامه های دولت خدمتگذار جهت تامین کالاهای اساسی، تاکنون بی سابقه بوده است.
وی بیان کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش طیور استان روند خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی در سردخانه های ملکی زیرپوشش انجام شده است.
وی با بیان اینکه این اقدام با هدف حمایت از تولید کننده در صورت کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار انجام می شود افزود: در مناسبت ها و ایام پر مصرف در راستای حمایت وزارت متبوع از مصرف کننده با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع می شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام همدان خاطرنشان کرد: برابر دستورالعمل ابلاغ شده، این اقدام برای ذخیره سازی در مواقع پر مصرف انجام شده است.
چهاردولی اظهار داشت: با ذخیره سازی مناسب در صورت بروز نوسان قیمت در بازار تولیدکننده متضرر نشده و مانع از بروز بحران و کمبود در جامعه می شود.
وی گفت: این اداره کل با داشتن دو واحد سردخانه ملکی در شهرستان های همدان و نهاوند توان ذخیره سازی شش هزار تنمحصول در بخش زیر صفر و بالای صفر را دارد.
وی یادآور شد: همچنین مجتمع انباری با توان ذخیره سازی 26 هزار تن محموله قابلیت و امکانات مطلوبی برای ذخیره سازی و خدمت رسانی به بخش کشاورزی در استان همدان دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com