سازمان نظام دامپزشکی هیچ کاری برای اعضاء غیر دامپزشک خود نکرده است

سازمان نظام دامپزشکی هیچ کاری برای اعضاء غیر دامپزشک خود نکرده است
آی.تی.پی: تحلیل - جناب آقای مهندس تنگ شیر یکی از اعضای سازمان نظام دامپزشکی کشور و خبرنگار مطبوعات در گفتگو با خبرنگار آی.تی.پی اظهار داشت : با توجه به تغییر مدیریت در سازمان نظام دامپزشکی کشور امید می رفت تغییرات بنیادی در این سازمان که با عضویت حدود 20 هزار نفر که بیش از 50% آن سایر رده هستند .یعنی کاردان ، کارشناس ، کارشناس ارشد صورت گیرد که متاسفانه چنین نشد.
وی در ادامه سخنان خود گفتک چرا باید تمام امکانات این سازمان برای دامپزشکان باشد؟چرا باید در شورای مرکزی حتی یک نمایده از سایر رده حضور نداشته باشد؟ هیچ اقدام قانونی هم در این مورد صورت نگرفته است و امتیازات مسکن – حج – دوره آموزشی فقط برای اعضای دامپزشک است نه سایر اعضا.
وی ضمن اعلام اینکه اطلاع رسانی در سازمان نظام دامپزشکی بسیار ضعیف است خاطر نشان شد که در نشریه سازمان نظام دامپزشکی که هر شش ماه یک بار منتشر می شود. کدام مقاله و یا گزارش از سایر رده چاپ شده است. یا در هیئت تحریریه نشریه آیا یک غیر دامپزشک حضور دارد. بهتر است در دولت مهرورزی و عدالت گستر ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی ، وقت بیشتری برای اعضاء سازمان بگذرانند. چون به هیچ وجه اعضا نمی توانند از اقدامات سازمان یا حتی عملکرد شورای مرکزی اطلاعاتی داشته باشند . چون هیچ گزارشی عملکردی از ایشان در رسانه ها دیده نشده است.
تنگ شیر ادامه داد انتظار می رود سازمان حداقل یک بار هم شده از هر استان یک نفر را دعوت کرده و درد دل آن را پذیرا باشند.
وی در ادامه مصاحبه خود با خبرنگار آی .تی. پی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری روابط عمومی ما باید اقدامات انجام شده دولت را به اطلاع مردم برسانند. متاسفانه روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی آگاهی لازم و شناخت واقعی از دامپزشکی را نداشته. بلکه بیشتر شیلاتی هستند تا دامپزشکی.
وی در پایان خواست تا ریاست سازمان نظام دامپزشکی هرچه زودتر راه کار جدیدی برای ارتباط و سرویس دهی برای سایر رده ها پیدا کند. چون این تعداد اعضای غیر دامپزشک می توانند از سازمان جدا شده و برای خودشان انجمن ، اتحادیه و تشکیلات جدا راه اندازی کنند.
 
کلمات کلیدی نظام دامپزشکی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com