سازمان بازرگانی و خلف وعده در توزیع گوشت مرغ

سازمان بازرگانی و خلف وعده در توزیع گوشت مرغ

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی فروشان زنجان گفت: سازمان بازرگانی استان به هیچ‌یک از تعهدات خود در قبال توزیع گوشت مرغ منجمد، عمل نکرده است.
سید ناصر موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز، واحدهایی به صورت صنفی شیفت بندی شده جهت عرضه گوشت مرغ منجمد به سازمان بازرگانی معرفی شده بودند، افزود: از اول فروردین ماه سال‌جاری به مدت 3 روز گوشت مرغ تازه و منجمد به دلایل مختلف در زنجان توزیع نشد تا مشکلات این صنف از همان ابتدای سال آغاز شود.
وی با اشاره به این‌که نیاز روزانه شهر زنجان به گوشت مرغ حداقل 10 تن است، تصریح کرد: با گذشت سه روز از عدم توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد در شهر زنجان، روز چهارم فروردین بالغ بر 2 تن گوشت مرغ منجمد در سطح شهر زنجان توزیع شد.
موسوی، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مقدار گوشت مرغ منجمد برای مصرف شهری با جمعیت بالغ بر 500 هزار نفر نمی‌تواند کافی باشد، اما مسئولین امر اعلام کردند که باید با همان 2500 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد، کار توزیع صورت گیرد.
وی تبعات عدم توزیع گوشت مرغ در این موقع از سال را برای شهر زنجان نامناسب دانست و افزود: متأسفانه این وضعیت موجب نارضایتی مسافرین نوروزی نیز شد و این امر طبعا خاطره خوشی از شهر زنجان برای آنها نخواهد بود.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی فروشان زنجان با بیان اینکه با این وضعیت آشفته نمی‌توان کار کرد، گفت: در چهارمین روز از سال‌جاری، 70 درصد ازعاملین عرضه گوشت مرغ تازه و منجمد در سطح شهر زنجان آماده ارائه خدمات به مردم بودند، اما متأسفانه مرغی برای توزیع وجود نداشت.
موسوی خطاب به مسوولین ذی‌ربط استان، اظهار کرد: اگر گوشت مرغ منجمد در زنجان هست، پس چرا توزیع نمی‌شود و اگر نیست تکلیف فعالین این صنف باید روشن شود.
وی با تأکید بر این‌که بازرسی از واحدهای صنفی توزیع گوشت مرغ به خوبی انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان بازرگانی هر روز چندین بار جهت بازرسی به واحدهای صنفی توزیع گوشت مرغ در زنجان مراجعه می‌کنند تا از چگونگی فروش و میزان رضایتمندی مردم مطلع شوند، غافل از اینکه این واحدها مرغی برای فروش ندارند. لذا امیدواریم که سازمان بازرگانی نسبت به جلب رضایت مردم در این باره اقدام کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com