زمینه صادرات گوشت مرغ اردبیل با تقویت زیرساختها فراهم شود

زمینه صادرات گوشت مرغ اردبیل با تقویت زیرساختها فراهم شود
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل با تاکید بر لزوم توجه به صادرات محصولات تولیدی بخش مرغداری گفت: باید با تقویت زیرساختها زمینه صادرات گوشت مرغ اردبیل فراهم شود.
بهلول تکلوی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با اعضای اتحادیه شرکتهای تعاونی مرغداران و صاحبان صنعت مرغداری استان افزود: بی شک با تولید یکپارچه گوشت مرغ و تقویت زیرساختها زمینه صادرات این محصول در استان اردبیل مهیا می شود.
وی به اجرای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی به منظور کاهش هزینه تولید، افزایش بهره وری، بهبود فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی واحدهای زیر بخش طیور به مشکلات و چالش های موجود در صنعت طیور اشاره کرد و ادامه داد: با تقویت زیرساختها از جمله تکمیل و توسعه کشتارگاهها زمینه جهت صادرات این محصول فراهم خواهد شد.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: به همین منظور اقدامات خوب و موثری از طرف معاونت امور دام وزارت جهادکشاورزی صورت گرفته از جمله تولید یکپارچه گوشت مرغ که با اجرایی و عملیاتی کردن این طرح بسیاری از مشکلات این صنعت حل خواهد شد.
وی با اشاره به ساماندهی مرغداریهای فعال در این استان برای افزایش بهره وری تاکید کرد که کاهش هزینه های تولید با استفاده از دانش نوین و تکنولوژی مدرن و همچنین بهینه سازی مصرف سوخت یکی از اهداف مهم جهاد کشاورزی و به تبع آن از سیاست های اجرائی معاونت بهبود تولیدات دامی استان است.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی اتحادیه مرغداران، دامپزشکی و مجموعه مرغداران استان زیرساختها در منطقه تقویت و برای تثبیت قیمت مرغ گامهای موثری برداشته شود تا مرغداران بتوانند با آرامش خاطر به تولید پرداخته و این صنعت را شکوفا کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com