زمینه صادرات مرغ دلیجان به کشور روسیه مهیا شد

زمینه صادرات مرغ دلیجان به کشور روسیه مهیا شد
با برنامه ریزی انجام شده در دولت تدبیر و امید ،زمینه امکان صادرات گوشت مرغ از دلیجان به کشور روسیه در نیمه دوم سال جاری مهیا شده است.
ناصر بیکی افزود : با اجرای فرایند و فراهم شدن پروتکل بهداشت غذایی بین ایران و کشور روسیه کار صدور گوشت سفید (مرغ ) به این کشور بزرگ همسایه انجام می شود.
وی از صدور بیش از سه هزارو 500 تن گوشت مرغ در نیمه نخست سال جاری به کشور عراق خبر داد و گفت: این میزان صادرات در 11 فقره انجام شده است .
عضو هیات مدیره انجمن جوجه یک روزه کشور اظهارکرد: امسال نیز از شهرستان دلیجان 15فقره محصول پای مرغ و تخم مرغ نطفه دار به کشور گرجستان صادر شده که در مجموع در نیمه نخست امسال افزون بر شش میلیون و 37 هزار دلار از سهم صادرات طیور درآمد ارزی عاید کشور شده است.
بیکی پیش بینی کرد: با آغاز صادرات طیور به کشور روسیه و افزایش حجم صادرات این ماده پروتئینی پرمصرف به دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس میزان ارزش صادرات در این زمینه در کشور به 20 میلیون دلار افزایش یابد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی بیش از 53 مرغداری فعال در کمربند استان های جنوبی و شمالی کشور قراردارد.

 
نظرات شما
  •  

    ناصر بیکی گفت : ۹۳/۰۸/۱۱

    اینجانب اعلام نمودم: صادرات مرغ گروه درنادر6ماه اول سال در48مورد- پای مرغ 15مورد- تخممرغ نطفه دار11مورد جمعا6میلیون و37هزاردلار انجام شده،انشااله صادرات گروه درنادرسال93به20میلیون دلارمیرسد،نه صادرات ایران.لطفااصلاح بفرمائید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com