ریسک واحدهای دام و طیور کاهش می یابد

ریسک واحدهای دام و طیور کاهش می یابد
کاهش ریسک در واحدهای دام، طیور و تأمین نهاده برای واحدهای تولیدی وظیفه اصلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در دومین گردهمایی سراسری مدیران پشتیبانی، کاهش ریسک در واحدهای دام، طیور و تأمین نهاده برای واحدهای تولیدی را وظیفه اصلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دانست و گفت: ما باید به تکنولوژی روز و سیستم یکپارچه مجهز شویم و با استقرار سیستم جامع نرم افزاری و قابل بازسازی کلیه رفتارهای دست اندرکاران را منیتورینگ کنیم و از این طریق اطلاعات را دریافت و تحلیل از بازار داشته باشیم.
علیرضا ولی افزود: به منظور کاهش ریسک در واحدهای تولیدی نیاز است از یک استراتژی مشخص پیروی کنیم و برنامه جامع و مدون تهیه شود که برای تحقق این هدف از مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی استفاده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شناخت از رفتارهای تولید کنند گان و مصرف کنندگان و به روز رسانی مهمترین عوامل کاهنده ریسک در واحدهای تولیدی است.
ولی ادامه داد: در استقرار سیستم یکپارچه با ارتقاء دانش کاربران IT و سیستم های کار ساز و منعطف کلیه بازارهای داخلی و خارجی رصد خواهد شد و بصورت هوشمندانه متناسب با نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان در جهت جلوگیری از شوک های قیمتی وارد بازار خواهیم شد.
وی تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور طی یک برنامه ریزی عملیاتی نسبت به تأمین ذخایر مطمئن و ایجاد یک ساختار مناسب در جهت استاندارد سازی محصولات تولیدی به منظور ثبات قیمتی در بازار حاضر می شود.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار ساروی گفت : ۹۴/۰۸/۱۷

    شرکت پیشتبانی فقط ریسک سرمایه گذاری را در بخش دام و طیور بالا برده و باعث زیان سنگین این بخش شده است خواهشن با الفاظ و آمار دروغین مردم و خصوصا ً تولیدکنندگان را بازیچه خودتان قرارندهید .

    پاسخ...
  •  

    سيد مجيد نعيمي گفت : ۹۴/۰۸/۱۷

    حالا زود نيست دست اندر كاران را منيتورينگ كني.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com