روند کاهشی قیمت تخم مرغ

روند کاهشی قیمت تخم مرغ

خبرگزاری موج - دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار گفت: قیمت تخم مرغ در بازار روند کاهشی داشته است.
دکتر فرزاد طلاکش، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام این مطلب اظهار داشت: قیمت تخم مرغ از کیلویی 1500 تومان به 1300 تومان رسیده است.
وی روند کاهشی قیمت تخم مرغ را در ارتباط با افزایش تولید دانست و گفت: بخشی از مرغ هایی که از چرخه تولید خارج شده بودند، مجددا به این چرخه وارد شدند.
وی افزود: تقاضای بازار نیز مشکلات گذشته را نداشته به همین دلیل روند عرضه به وضعیت عادی باز گشت.
وی با اشاره به عدم ثبات قیمت تخم مرغ طی 10 سال گذشته گفت: تغییرات قیمت این محصول روند ثابتی نداشته و روزانه تعیین می شود، بنابراین انجمن صنفی تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار تصمیم گرفت که به نوعی ثبات قیمت در این محصول بوجود آورد.
وی اظهار داشت: بر این اساس به منظور تامین هزینه های تولید، حمل، سود عامل توزیع و غیره 31 درصد به قیمت پایه تخم مرغ شناسنامه دار افزوده و این محصول به بازار عرضه می شود.
وی خاطر نشان ساخت: تلاش می کنیم این ثبات قیمت تا 6 ماه دوام داشته باشد و اگر در این مدت قیمت پایه تخم مرغ افزایش یابد، از سود تولیدکننده کم می شود.
طلاکش گفت: در ماه های اخیر که قیمت تخم مرغ در بازار افزایش یافت، قیمت تخم مرغ شناسنامه دار به هیچ وجه تغییر نکرده و هر بسته 6 تایی به قیمت 1300 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت
 

 
کلمات کلیدی کاهش قیمت تخم مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com