روند توزیع شیر مدارس از هفته آینده نظارت می‌شود

روند توزیع شیر مدارس از هفته آینده نظارت می‌شود
علیرضا کریمیان، دبیر کمیته ملی شیر مدارس اظهار داشت: این کمیته با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظارت دقیق بر نحوه تولید و توزیع شیر در مدارس دارد.
وی گفت: در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان استاندارد و تحقیقات در خصوص نظارت بر تولید و توزیع شیر مدارس منعقد کردیم و امسال نیز آن را تمدید خواهیم کرد.
دبیر کمیته ملی شیر مدارس در خصوص اینکه چه تعداد از مدارس کشور تحت پوشش توزیع شیر قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: 100 هزار مدرسه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی در کشور باید تحت پوشش توزیع شیر قرار گیرند و به همین دلیل فراگیر شدن آن در تمامی مدارس کشور نیازمند زمان است.
کریمیان بیان داشت: متعهد هستیم 70 نوبت شیر بین دانش‌آموزان توزیع کنیم و تمامی مأموران نظارتی از هفته آینده تمامی مدارس کشور (مقطع ابتدایی و راهنمایی) را رصد کرده و گزارش کار ارائه می‌دهند.
وی، شیر مدارس را از با کیفیت‌ترین شیر در کشور دانست و خاطرنشان کرد: همواره سعی شده است شیر مدارس به صورت صنعتی و با کیفت عالی خریداری شود ضمن اینکه برای اینکه شیر مدارس از کیفیت‌ بیشتری برخوردار باشد، بهای بیشتری را پرداخت کرده‌ایم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com