روند افزایش قیمت تخم‌مرغ در زنجان متوقف نشده است

روند افزایش قیمت تخم‌مرغ در زنجان متوقف نشده است
رییس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان دلیل افزایش قیمت تخم مرغ را حذف ارز مرجع در رابطه با نهاده‌های دامی عنوان کرد و گفت: روند افزایش قیمت تخم مرغ هنوز متوقف نشده است.
سیدناصر موسوی با بیان این مطلب، اظهارکرد: در ماه‌های گذشته عنوان شد که ارز مرجع نهاده‌های دامی حذف شده است که این موضوع باعث شد روند افزایش قیمت‌ها در حوزه گوشت مرغ و تخم مرغ آغاز شود، هرچند امیدوار بودیم این مشکل برطرف شود.
وی در مورد افزایش قیمت تخم‌مرغ، گفت: تولید‌کنندگان تخم‌مرغ معتقدند هزینه تولید آنها افزایش پیدا کرده و به همین دلیل قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.
وی تصریح کرد: افزایش قیمت تخم‌مرغ در هفته‌های گذشته رخ داده و شاهد گران شدن این محصول بودیم که امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که با ارائه ارز مرجع شاهد آغاز روند کاهشی قیمت‌ها در این حوزه باشیم و این در شرایطی است که در فصل پاییز مصرف این محصول افزایش می‌یابد.
این فعال صنفی در ادامه با بیان اینکه هرکیلوگرم تخم مرغ در بازار زنجان 4600 تومان به فروش می‌رسد، افزود: البته این قیمت برای تخم‌مرغ معمولی بوده و محصول تاریخ دار قیمت بالاتری دارد و شهروندان می‌توانند هر کیلو از این نوع تخم مرغ را بیش از 5 هزار تومان خریداری کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com