روزانه 15 هزارتن تخم مرغ در ذخیره چرخشی قرار می‌گیرد

روزانه 15 هزارتن تخم مرغ در ذخیره چرخشی قرار می‌گیرد
وزارت جهادکشاورزی قیمت هر کیلو تخم مرغ را 4400 تومان تعیین کرده اما مرغداران با 1000تومان کاهش 3400 تومان می‌فروشند بنابراین لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا قیمت‌ها واقعی شده و از خسارت‌های وارده به مرغدار جلوگیری به‌عمل آید.
برای جلوگیری از ضرروزیان تولیدکننده و همچنین مصرف‌کننده مقرر شده که میزان 15هزارتن تخم‌مرغ در ذخیره چرخشی قرار گیرد.
هدایت اصغری مدیر عامل اتحادیه مرغ میهن در خصوص آخرین اخبار از بحث قیمت‌گذاری تخم مرغ اظهار داشت: اتحادیه‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنند که قیمت ها به نحوی تعیین شوند که ضرر و زیان مرغداران کاهش یافته و به سود تبدیل شود.
وی تصریح کرد: مکاتباتی با وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و قرار شده تسهیلاتی فراهم شود که 15هزار تن تخم مرغ در ذخیره چرخشی قرار گیرد با هدف آنکه مرغدار کمتر از قیمت کف نفروشد و زمانی هم که قیمت‌ها بالا می رود از مصرف‌کننده حمایت شود بعبارت دیگر برای ستاد تنظیم بازار برنامه‌ریزی صورت گیرد.
اصغری ادامه داد: در حال حاضر ما 15هزارتن مازاد تولید تخم‌مرغ داریم که حدود 5 تا 7 هزارتن به کشورهای افغانستان، عراق، کویت، تاجیکستان، بحرین، امارات صادر می‌شوند.
وی قیمت حال حاضر تخم مرغ را در نقطه مطلوب ندانست و گفت: وزارت جهادکشاورزی قیمت هر کیلو تخم مرغ را 4400 تومان تعیین کرده اما مرغداران با 1000تومان کاهش 3400 تومان می‌فروشند بنابراین لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا قیمت‌ها واقعی شده و از خسارت‌های وارده به مرغدار جلوگیری به‌عمل آید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com