روزانه 10 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

روزانه 10 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

رضا آریانفر در گفتگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه در 31 مرکز به طور متوسط 185 کیلو عرضه می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد شش مرکز ثابت و سایر مراکز به صورت دوره‌ای مرغ منجمد را با قیمت هر کیلو 22 هزار ریال توزیع می‌کنند.
وی از شهروندان خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را به سامانه ارتباطی بازرگانی 124 برای پیگیری لازم ارائه کنند.
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های کنترل بازار در ایام نوروز، مرغ منجمد یارانه‌ای طرح تنظیم بازار در روزهای تعطیل و کاری در سطح به میزان 200 تن عرضه شد.
آریانفر بیان داشت: در مرکز استان در بازار روز پاسداران و بازار روز شمال شهر روزانه در حجم انبوه مرغ تنظیم بازار بین شهروندان عرضه می‌شود که این امر در روزهای منتهی به تعطیلات نیمه فروردین تشدید شد.
وی عنوان داشت: با توجه به افزایش مرغ زنده و کشتار روز، طی روزهای ابتدایی سال نیز بر اساس تدابیر و هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه تعاونی مرغداری این استان و کشتارگاه‌های صنعتی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم فروش به واحدهای صنفی 28 هزار و 500 ریال و برای مصرف‌کننده 30هزار ریال در سطح استان تعیین شد.
آریانفر خاطرنشان کرد: مراکز عرضه مستقیم کشتارگاه‌ها مرغ گرم کشتار شده را با قیمت هر کیلوگرم 29 هزار ریال به شهروندان استان عرضه می‌کنند.
 

 
نظرات شما
  •  

    سعید جلالی گفت : ۹۱/۰۴/۰۷

    درود بر استاندار قاطع استان

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com