راه‌اندازی تشکل‌ها و کمیته‌های بررسی مشکلات دامداری‌ها در کشور

راه‌اندازی تشکل‌ها و کمیته‌های بررسی مشکلات دامداری‌ها در کشور
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بوشهر گفت: برای بررسی مشکلات ۲۲ هزار واحد مرغداری و یک میلیون ۳۰۰ هزارواحد دامداری در کشور تشکل‌ها و کمیته‌های ویژه‌ای تشکیل شده است.
سیدجواد تقوی ظهر امروز در همایش  تجلیل ازتولید کنندگان استان بوشهربا بیان اینکه شش میلیون نفر در حوزه اصناف شاغل هستند اظهار کرد: هم اکنون در بخش اصناف که ظرفیت های بسیاری در این حوزه وجود دارد شش میلیون شاغل در کشور فعال هستند که باید برای مدیریت حوزه صنعت و معدن از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود.
وی اقتصاد مقاومتی را یک رویکرد راهبردی در عرصه اقتصاد کشور دانست و افزود:  در اقتصاد مقاومتی  بایداز تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور در بخش خصوصی و دولتی  استفاده شود تا در این محور به سیاست‌های برنامه دست یابیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی تشکل‌ها و کمیته‌های بررسی مشکلات دامداری‌های در کشور خبرداد و گفت: برای بررسی مشکلات 22 هزار واحد مرغداری و یک میلیون 300 هزارواحد دامداری در کشور  تشکل‌ها و کمیته‌های ویژه‌ای تشکیل شده است.
تقوی با اشاره به اینکه تشکل‌های مردمی درحوزه صنعت و معدن باید فعالتر شوند، گفت: شش میلیون شاغل در حوزه اصناف کشور داریم که قشر عظیمی از جامعه فعال کشور را تشکیل می‌دهند و باید تمام ظرفیت‌های آن ها به کار گرفته شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ار تهیه و تدوین  اصلاح مشکلات فرآوری بخش صنعت و معدن خبرداد و گفت: لایحه حمایت از تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و تدوین شده که در این لایحه سعی شده مشکلات عمده در حوزه صنعت و معدن و حمایت از تولید و بخش خصوصی را رفع و اصلاح شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com