رئیس سازمان بازرگانی گلستان، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ را در استان 31 هزار ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ را در استان 31 هزار ریال اعلام کرد.
نادعلی کهنسال در نوزدهمین جلسه شورای نظارت و کنترل استان با تاًکید بر ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ در سطح استان، قیمت آن را کیلویی سه هزار و 100 تومان اعلام کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به برپایی جشنواره طرح ضیافت در سطح استان، قیمت بیشتر کالاهای اساسی و مصرفی ثابت مانده و حتی در مواردی کاهش قیمت این کالاها را نیز شاهد بوده ایم.
وی همچنین بر لزوم نظارت و کنترل بر بازار در طول ماه مبارک رمضان تاًکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم این نظارت جلوگیری از افزایش بی رویه و غیرمنطقی کالاها و مبارزه با افراد سودجو است.
در این جلسه ابتدا قیمت کالاهای مصرفی و واسطه ای در هفتهً اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس مباحثی پیرامون نظارت و کنترل در استان مطرح شد.
طرح ضیافت در مناطق مختلف گلستان اجرا شده است.
 
نظرات شما
  •  

    کارشناس و مرغدار (گلستان) گفت : ۹۰/۰۵/۱۵

    نادعلی خان برات متاسفم.... اگه سرت تو حسابه گوش کن.... "یک خانواده متوسط در هر هفته یک مرغ مصرف میکنه یعنی 2 کیلو... نه 2.5کیلو... در یک ماه میشه 10 کیلو که اگه کیلویی 400تومان گرونتر بخره میشه 4000 تومان که این رقم در فقیرترین خانواده ها هم هیچ تاثیری نداره... چرا اینقدر به قیمت مرغ گیر میدین... یک بستنی 1 کیلویی شرکت (؟) 2000 تومان افزایش قیمت در یکی دو هفته قبل داشته... واقعا شما که هیچ تخصصی در صنعت مرغداری نداری چرا اظهار نظر میکنی...این 4000 تومانی که تو راجع به اون حرف میزنی در مقابل قصور شما درباره کنترل افزایش قیمت 100 قلم کالای دیگه هیچی نیست ... اگه راست میگی برو راجع به اونا نظر بده... باید هم مرغ زنده در استان گلستان 300-400 تومان پایینتر از استانهای دیگه فروش بره در حالیکه نهاده های ما با حدود 20 تومان کرایه بیشتری به دست ما میرسه و مرغ تولیدی هم تا رسیدن به مراکز مصرف (تهران) حدود 100 تومان برای طول مسیر ازقیمتش کم میشه ... تا موقعی که مسئولین استانی ما اینجور تفکری داشته باشند کلاه من تولید کننده پس معرکه است در حالیکه استانی مثل خراسان شمالی به محض اینکه مقدار تولیدش با مصرف داخلی استان برابر میشه بلافاصله صدور مجوز ورود مرغ زنده به استانشون رو قطع میکنند ...عزیز دل من خبر داری ذرت در 6 ماه گذشته 60-70 در صد قیمتش رفته بالا... خبر داری سوخت 9 برابر شده ... خبر داری هزینه برق چندین برابر شده... بعد دوست داری مرغ رو به قیمت پارسال بخری..... اگه راست میگی قیمت نهاده ها رو کنترل کن تا قیمت تمام شده تولید پایین بیاد...

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۰۷/۰۴

    متاسفم ازاینک تولید کننده بخاطر حفظ پست مدیرانی همانند اقای نادعلی ورشکسته واز بین می رود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com