رئیس دامپزشکی کشور از استاندار گیلان قدردانی کرد

رئیس دامپزشکی کشور از استاندار گیلان قدردانی کرد

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از حمایتهای همه جانبه استاندار گیلان در روند رو به توسعه کشتارگاه صنعتی و همکاری وی در تعطیلی کشتارگاه ‌های سنتی استان قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار مهر ، سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یک روزه خود به استان گیلان از کشتارگاه صنعتی دام نمونه این استان بازدید کرد.
وی همچنین به اتفاق مدیر کل دامپزشکی گیلان از قسمتهای مختلف سالن کشتار، سردخانه، تاسیسات بازیافت پودر خون و گوشت، تصفیه‌ خانه فاضلاب، بسته ‌بندی گوشت و همچنین از سیستم جدید و ابداعی ردیابی لاشه و تمام اندامهای خوراکی و غیرخوراکی دام دیدن کرد.
رئیس دامپزشکی کشور پس از بازدید از مجتمع صنعتی، ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت و پرسنل کشتارگاه از حمایتهای همه جانبه استاندار گیلان در روند رو به توسعه کشتارگاه صنعتی و همکاری وی در تعطیلی کشتارگاه ‌های سنتی استان گیلان قدردانی کرد.
وی پس از بازدید از کشتارگاه صنعتی دام نمونه گیلان در سالن کنفرانس اداره کل دامپزشکی با روسای ستادی و روسای شبکه های دامپزشکی استان گیلان دیدار کرد.
در این دیدار معاونین فنی و معاون اداری - پشتیبانی دامپزشکی گیلان گزارش مختصری از عملکرد این اداره کل ارائه و سپس حاضران معضلات و مشکلات فنی و اداری خود را با رئیس سازمان دامپزشکی کشور مطرح و در پایان از رهنمودهای وی بهره ‌مند شدند.

 
کلمات کلیدی گیلان قدردانی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com