ذرت و سویا با نرخ جدید به مرغداری‌ها عرضه می‌شوند

ذرت و سویا با نرخ جدید به مرغداری‌ها عرضه می‌شوند
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: قیمت ذرت و سویا تغییر کرده و از این پس این محصولات با قیمت‌های جدید به مرغداری ها عرضه می‌شوند.
عباس ملکی‌نیا، اظهارکرد: براساس نرخ جدید هر کیلوگرم ذرت 950 تومان و هر کیلوگرم سویا 1800 تومان تعیین شده است.
وی افزود: واحدهای مرغداری در صورت تمایل می‌توانند با انعقاد قرارداد تهاتری، مرغ را با قیمت 6500 تومان تحویل دهند و نهاده دامی شامل ذرت و سویا دریافت کنند.
ملکی‌نیا تصریح‌کرد: قیمت‌های جدید، مصوب ستاد تنظیم بازار کشور است که به شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شده است.
وی عنوان‌کرد: قیمت قبلی ذرت به ازای هر کیلوگرم 700 تومان و سویا هر کیلوگرم 1050 تومان بود.
ملکی‌نیا گفت: از تیرماه امسال تمام نهاده‌های دامی خریداری شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام براساس ارز مبادله‌ای و رقابتی و با نرخ 2470 تومان بوده و به همین دلیل نرخ اقلام ذرت و سویا تغییر کرده است.

 
نظرات شما
  •  

    دامدار گفت : ۹۲/۰۸/۰۹

    سلام تورابخدایک نفرجواب بده وقتی نرخ جهانی درهمین سایت IPTبرای ذرت 17وبرای سویا45سنت اعلام می شود وباارزمبادله ای 2470تومان می شود420تومان برای هرکیلوذرت و1111تومان برای هرکیلوسویا این فیمتهای نجومی برای ذرت وسویاازکجادرمیادمگرهزینه حمل وترخیص چقدراست تازه دانه سویاداردبه نرخ 1780تومان دربازارآزادبه فروش می رسدآنوقت روغن گرفته وکنجاله آن 1800تومان ازچگونگی محاسبات آقایان آدم شاخ درمیاره!!!!

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ایرانی گفت : ۹۲/۰۸/۱۱

    دیروز قیمت ذرت 1200 قیمت سویا 1800 مرغ زنده 4600 !!! حالا میخوام بدونم این اخبار مربوط به کدوم کشوره؟ واقعا متاسفم واسه تولید همون پولی که باید باهاش از تولید حمایت بشه اخرش یا میره تو جیب دلال یا تو جیب مرغدار چینی و برزیلی !علتشم بی برنامگی و بی تدبیری مسیولین البته خیلی وقته ها ...

    پاسخ...
  •  

    Omran گفت : ۹۲/۰۸/۱۲

    با عرض سلام. خدمت این دوستمان باید توضیح دهم قیمت متوسط ذرت CFR بنادر جنوب ایران 250 دلار میباشد..باتوجه به قیمت ارز و هزینه تا 10% انتقال ارز وهزینه ترخیص و تخلیه و دمورژ احتمالی. قیمت ریالی محاسبه میشود ولی امروز با توجه به سرمایه در گردش بالا، واردکننده سود ۲۰% برای خود در نظر میگیرد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com