ذخیره‎سازی دو هزار تن گوشت مرغ در استان لرستان

ذخیره‎سازی دو هزار تن گوشت مرغ در استان لرستان
معاون برنامه‎ریزی استاندار لرستان گفت: تامین و ذخیره‎سازی دو هزارتن گوشت مرغ در استان ضروری است.
علی هادی چگنی در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید بازار سبد کالا و اقلام نوروزی مدیریت شود تا در لحظات پایانی سال استان دچار برخی مشکلات نشود، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم استان وجود ندارد و روند مطلوب فعلی باید با همکاری‎های بین دستگاهی ادامه داشته باشد.
وی با تاکید بر استمرار فعالیت واحدهای بازرسی از اصناف طی خریدهای نوروزی و همزمان با تعطیلات فروردین‎ماه بیان کرد: گشت‎های سیار و ثابت باید با همکاری دستگاه‎های مربوطه در سطح شهرها فعال باشد تا مردم و مسافران نوروزی نظرات و انتقادات خود در خصوص واحدهای صنفی و خدمات‎رسان را به این گشت‎ها انتقال دهند.
هادی چگنی تصریح کرد: باید بازرسی از واحدهای صنفی به ویژه نانوایی‎ها و فروش مواد غذایی تشدید شود و برخورد جدی و قانونی با واحدهایی که نسبت به درج قیمت کالا کوتاهی کرده‎اند، در دستور کار قرار گیرد.
هادی‎چگنی همچنین با تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی وضعیت نان استان به ویژه خرم‎آباد یادآور شد: سهمیه آرد نانوایی‎های کم‎کار و متخلف به واحدهای فعال و کیفی داده خواهد شد و چنانچه واحدهای کم‎کار نسبت به بهبود وضعیت خود اقدم نکنند به طور قطع پروانه فعالیت آنان باطل خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com