ذخیره‌سازی ۲۳۰ تن مرغ برزیلی در بازار کرمان

ذخیره‌سازی ۲۳۰ تن مرغ برزیلی در بازار کرمان
مدیر کل پشتیبانی امور دام کرمان گفت: در کنار ذخیره مرغ موجود در استان، ۲۳۰ تن مرغ برزیلی نیز در کرمان، ذخیره سازی شده است.
مهدی بنی‌اسدی در نشست تنظیم بازار استان که بعد از ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان برگزار شد، اظهارکرد: مرغ موجود در بازار کرمان مازاد برمصرف برای ایام نوروز بوده وهیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز سال گذشته در توزیع مرغ مشکلاتی وجود داشت، افزود: خوشبختانه در ایام نوروز امسال با پیش‌بینی‌های قبلی که برای این مسئله شده است، هیچ کمبودی وجود ندارد.
مدیر کل پشتبانی امور دام استان کرمان گفت: از سبد کالای توزیع شده در استان حدود 100تن مرغ باقی مانده که باید در ایام نوروز توزیع شود.
بنی‌اسدی تصریح کرد: 230تن مرغ وارداتی و عمدتا از برزیل در استان موجود است که باید ترتیبی اتخاذ شود تا در شبکه توزیع وارد شوند.
وی با اشاره به اینکه گوشت قرمز وارداتی و داخلی به میزان کافی در استان موجود است گفت: 200تن گوشت قرمز در کرمان وجود دارد که مختص شمال استان است و در جنوب استان نیز ذخایر جدا‌گانه این کالا ویژه شب عید وجود دارد.
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش موجودی گوشت قرمز، بخشی از این گوشت نیز با مجوز اخذ شده در منطقه چابهار به فروش می‌رسد.

 
نظرات شما
  •  

    مجید هاشمی گفت : ۹۲/۱۲/۲۶

    گوشت مرغ برزیلی جملگی تاریخ مصرفشان گذشته است مردم عزیز کرمان حتی الامکان از گرفتن مرغ برزیلی خودداری نمایید.مرغ داخلی بخرید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com