ذخیره‌سازی گوشت و مرغ بیش از نیاز پیش‌بینی شده است

ذخیره‌سازی گوشت و مرغ بیش از نیاز پیش‌بینی شده است

 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از ذخیره‌سازی بیش از 200 هزار تن مرغ و گوشت خبر داد و گفت: این گوشت‌ها برای تنظیم بازار از 20 اسفند تا 20 فروردین توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، صدرالله دولت - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام - گفت: به علت شیوع بیماری، در عرضه تخم‌مرغ با مشکلاتی مواجه بودیم اما با قراردادی که با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده است به زودی بازار تخم‌مرغ نیز آرام می‌شود. 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: تا زمانی که بازار تخم‌مرغ متعادل شود، توافق با تولید‌کنندگان داخلی را ادامه خواهیم داد. 
دولت اظهار داشت: همچنین قرار است تخم مرغ با قیمت 1950 تومان به صورت مستقیم در مراکزی که سازمان‌های بازرگانی استان‌ها مشخص می‌کنند عرضه شود. 
وی اوج تقاضای تخم مرغ را حداکثر تا 15 فروردین دانست و گفت: بیشتر این تقاضا در شیرینی‌فروشان و مراکز تهیه شیرینی است. 
دولت، درباره توزیع گوشت قرمز و مرغ اظهار داشت: یکی از استثنایی‌ترین ذخیره‌سازی‌ها در سال‌های اخیر مختص امسال بوده است، چون ذخیره‌سازی‌هایی که قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها انجام شد بدون مصرف باقی مانده است. 
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: برای ایام عید ذخیره به اندازه کافی موجود است و مقداری از این ذخیره‌سازی نیز برای ماه مبارک رمضان باقی خواهد ماند.

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com