ذخیره‌سازی مرغ تا ۵ ماه آینده

ذخیره‌سازی مرغ تا ۵ ماه آینده
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از ذخیره سازی مرغ تا ۵ ماه آینده خبر داد و گفت:‌ ۶۰ هزار تن مرغ سبد دوم نیز تأمین شده است.
مصیب محمدیان شمالی در مورد وضعیت مرغ دومین مرحله سبد نخست کالا اظهار داشت: مرغ مرحله نخست سبد کالا که مدتها پیش تأمین شده بود و بر همین اساس در تأمین مرغ مرحله دوم نخستین سبد کالا نیز مشکلی وجود ندارد. برای سبد دوم نیز اگر تغییری در جامعه هدف و حجم مورد نیاز هر سبد به وجود نیاید، 60 هزار تن مرغ تأمین شده است.
وی در مورد ذخیره سازی مرغ گفت:‌ هیچ مشکلی در این زمیه وجود ندارد و برای روزهای پایانی سال جاری همه تدابیر اندیشیده شده و کمبودی وجود ندارد. حجم فعلی مرغ ذخیره شده نیز تا 5 ماه آینده تأمین شده و اگر قرار باشد برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشیم باید برای تیر ماه سال آینده به بعد انجام شود.
به گزارش تسنیم، توزیع مرحله نخست اولین سبد کالا از 13 بهمن ماه شروع شد و حدود 15 میلیون نفر مشمول بودند که حدود 9 میلیون نفر در مرحله نخست و حدود 5 میلیون نفر دیگر نیز در مرحله دوم که از شنبه هفته جاری شروع شده است مشمول دریافت می‌شوند. البته توزیع سبد دوم نیز احتمالاً در سال آینده انجام می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com