ذخیره‌سازی 1000 تن مرغ منجمد برای عید آذربایجانی‌ها

ذخیره‌سازی 1000 تن مرغ منجمد برای عید آذربایجانی‌ها
رضا خدایی در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی با بیان اینکه تنظیم بازار نهاده‌ها و تولیدات دام و طیور اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: نهاده‌های دامی دامداری‌های صنعتی و روستایی از طریق اتحادیه مرکزی دامداران کشور تامین و توزیع می‌شود و نهاده‌های مورد نیاز اتحادیه‌های عشایری توسط شرکت پشتیبانی امور دام تامین و توزیع می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برای شب عید از طریق شرکت‌ پشتیبانی امور دام یک‌هزار تن مرغ منجمد ذخیره‌سازی شده است، ادامه داد: در حال حاضر سردخانه‌های شرکت‌ پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی برای عید نوروز پر شده است ولی تا زمانی که لازم باشد این ذخیره‌سازی ادامه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای توزیع گوشت مرغ در ایام عید نوروز وجود ندارد و مردم در این ایام با مشکلی مواجه نخواهند شد، افزود: هر زمان کمبودی در بازار مصرف احساس شود، این ذخیره برای تعادل قیمت بازار مصرف عرضه خواهد شد.
غفور عبدالهی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ شرقی نیز در این جلسه با اشاره به جوجه‌ریزی بالای 2 میلیون قطعه مرغ گوشتی در مرغداری‌های استان در دی ماه گفت: امسال مرغداری‌های استان در حد مطلوبی اقدام به جوجه‌ریزی کرده‌اند و هیچگونه مشکلی در عرضه گوشت مرغ گرم در تعطیلات عید نوروز نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه همکاری و هماهنگی خوبی بین این معاونت و شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تامین مایحتاج عمومی و مورد نیاز مردم صورت گرفته است، افزود: امیدواریم که در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید مردم بتوانند مواد پروتئینی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com