ذخیره‌ گوشت‌و مرغ بیش از نیاز کشور است

ذخیره‌ گوشت‌و مرغ بیش از نیاز کشور است
مدیرعامل مرکز پشتیبانی امور دام با بیان اینکه ذخیره‌سازی کافی گوشت قرمز و مرغ در کشور گفت: به هیچ عنوان نگرانی از تأمین نیاز شب عید و یا ایام دیگر سال وجود ندارد و به فکر برنامه‌ریزی برای مازاد تولید هستیم.
به گزارش شبکه ایران به نقل از فارس، صدر‌الله دولت اظهار داشت: در حال حاضر ذخایر گوشت قرمز و مرغ در اوج خود بوده و هیچ نگرانی از بابت تأمین آن وجود ندارد.
مدیرعامل مرکز پشتیبانی امور دام افزود: در حال حاضر ذخایر ما بیش از اندازه‌ای است که در خانه‌های مردم وجود دارد. وی افزود: افزایش مقطعی قیمت گوشت در روزهای اخیر به دلیل بارش برف و قطع ارتباط توزیع در استان تهران بوده که معمولا از استان‌های غربی حمل می‌شوند.
دولت با بیان مقطعی بودن افزایش قیمت گوشت در کشور ادامه داد: هیچ دلیلی ندارد که تا چند روز گذشته به اندازه کافی گوشت قرمز برای توزیع وجود داشته باشد اما به یکباره کم شود و این تنها دلیلش قطع ارتباط به دلیل بارش برف است.
مدیرعامل مرکز پشتیبانی امور دام تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر گوشت و مرغ نهاده‌های دامی مانند جو، ذرت و سویا نیز ذخیره‌سازی شده و برای تأمین نیاز دامداران در زمان نیاز عرضه خواهد شد.
دولت در پاسخ به میزان ذخیره‌سازی گفت: به دلیل واکنش‌هایی که برای تولید‌کنندگان و یا بازار ایجاد می‌کند نباید اعلام کنیم اما به اندازه‌ای هست که اگر اعلام شود شاید تولید‌کنندگان تولید خود را رها کنند.
دولت تصریح کرد: در حال حاضر تولید گوشت و مرغ داخل به راحتی نیاز مردم را برطرف می‌کند و نیازی به تزریق ذخیره‌سازی به بازار نیست.
مدیرعامل مرکز پشتیبانی امور دام با بیان اینکه در اوج تولید مرغ و گوشت هستیم گفت: مرغداران و مسئولان همچنان به خرید مازاد تولید تاکید دارند و الان دغدغه ما فراوانی این محصولات در بازار است نه کمبود آن.
 
نظرات شما
  •  

    - گفت : ۹۰/۱۱/۰۵

    آقایان مرغدار دقت فرمایند که جناب آقای دولت میفرمایند نیازی برای ایام عید نداریم پس اگر تولید فرمودید و مرغ دستتان موند گله نکیند چون از الان اعلام شده که نیازی نداریم

    پاسخ...
  •  

    mostafa گفت : ۹۰/۱۱/۰۶

    دولت عزیز استاد جو روانی هست!! انقدر نگرانی های دیگه هست که فکر مرغ رو نکنه. من قول میدم 1%نیاز شب عید بازار رو هم ندارن . خب کاری نداره سفارش واردات رو برای همین روزا گذاشتن .جهت رفاه حال تولید کننده وحمایت ازتولید کننده! مصرف کننده هم به طبع این بازار اشفته و پرفراز ونشیب از این حمایت ها بی بهره نیست

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۱۱/۰۶

    تولید کنندگان بدون اعلام شما هم تولید را رها می کنند آقای دولت عزیز!

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۱۱/۰۶

    جناب آقای رییس معذرت میخواهیم از ذخیره نهاده ها چه وقتی برای متعادل کردن بازار می خواهید استفاده کنید آیا هنوز از نظر شما قیمت سویا وذرت در این چند روز نا متعادل نشده است

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۱۱/۰۸

    آقای مدیر کل باالصطلاح پشتیبان از وضعیت ذخیره کنجاله سویا و ذرت و سایر اقلام مورد نیاز مرغداران هم اگه چیزی داری بگو

    پاسخ...
  •  

    مرادی گفت : ۹۰/۱۱/۱۰

    خدایی مشکل تولید کننده رو درک نمی کنید چرا الکی حرف می زنید.. قیمت 700 تومانی سویا کجاش متعادله؟
    قیمت 550 ذرت چی؟ در عوض میشه بگی چرا هنوز قیمت مرغ 2000 تومانه؟ بحث قیمت بالای سوخت چرا فراموش کردی آقای ریییییییییس؟ فکر می کنی با این وصع تولید کننده می تونه وام دولت پس بده یا باید تا ابد زیر بدهکاری و ورشکستگی شونه بزن..... خدایی ............بی خیال

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com