ذخیره ۴۰۰۰ تن مرغ منجمد گوشتی ویژه شب عید در مرکزی

ذخیره ۴۰۰۰ تن مرغ منجمد گوشتی ویژه شب عید در مرکزی
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان مرکزی از تامین ۴ هزار تن مرغ منجمد گوشتی ویژه شب عید و به منظور کنترل بازار در این استان خبر داد.
قاسم اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام این ذخیره سازی در استان مرکزی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام مرکزی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام هر ساله در آستانه فرا رسیدن ایام خاص و پرتقاضا به ویژه ایام نوروز وظیفه تامین مواد و محصولات پرمصرف خانوارها همچون مرغ مورد نیاز مردم در ایام عید را بر عهده دارد.
وی افزود: در این راستا این شرکت همچون سال‌های گذشته اقدام به ذخیره‌‌سازی و تامین مرغ مورد نیاز مردم به میزان 4هزارتن کرده که با قیمت مناسب بین شهروندان توزیع می شود.
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام مرکزی تصریح کرد: ذخیره‌‌سازی مرغ شب عید را در  راستای تنظیم بازار مواد پروتئینی و مرغ مصرفی ایام عید برای حمایت از مصرف‌کنندگان است که  بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته کمبودی در زمینه مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد.
اسدی با اشاره به تاثیر این فعالیت ذیخره سازی در کشور و استان گفت: خوشبختانه استان مرکزی به سبب دارا بودن تعداد زیادی واحد تولیدی علاوه بر تامین مرغ داخل استان نقش موثری در تامین مرغ مورد نیاز سایر استان‌های کشور دارد به طوری که بخش عمده‌ای از مرغ تولیدی این استان به سایر شهرهای کشور صادر می‌شود.
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان مرکزی افزود: این شرکت برای حمایت از مصرف کنندگان در مقاطعی از سال که بازار با افزایش تقاضا برای محصولات دام و طیور مواجه می‌شود، با ارائه محصولات ذخیره سازی شده از افزایش قیمت جلوگیری کرده و سبب تنظیم بازار می‌شود.
وی تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام در همه زمان‌ها و به ویژه مواقع بحرانی با تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز تولید کنندگان از نوسانات قیمت در بازار جلوگیری می‌کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com