ذخیره مرغ کشور تا ماه رمضان کافی است

ذخیره مرغ کشور تا ماه رمضان کافی است

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگاه مرغ گوشتی کشور با اشاره به رشد 100 هزار تنی تولید مرغ در سال جاری، گفت: به نظرمی رسد از هم اکنون ذخیره کافی برای ماه مبارک رمضان داشته باشیم.   
"محمد یوسفی"در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی برنا کشور با بیان اینکه امسال نیاز چندانی به ذخیره مرغ نیست افزود: چنانچه زمینه صادرات مرغ فراهم نشود با افزایش قابل توجه تولید و کاهش قیمت روبرو می شویم. رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگاه مرغ گوشتی کشور،تصریح کرد: مرغداران به منظور اقتصادی شدن تولید و کاهش هزینه ها مجبور به تولید این میزان مرغ هستند ولی در صورت فروش نرفتن مرغهای ذخیره شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام و باید به دنبال فراهم کردن زمینه صادرات مرغ باشیم.
وی با بیان اینکه امسال نیاز چندانی به ذخیره مرغ نیست افزود: به نظرمی رسد از هم اکنون ذخیره کافی برای ماه مبارک رمضان داشته باشیم. یوسفی با اشاره به رشد 100 هزار تنی تولید مرغ در سال جاری گفت: تولید مرغ به یک میلیون و 600 هزار تن درسال جاری می رسد.
مرغ 150 تومان زیر قیمت سال گذشته فروخته می شود، وی اظهار داشت: قیمت هر کیلو مرغ تولیدی کشورهای همسایه تحویل دربندر را 2 دلار و 20 سنت است که این میزان برای تولیدات داخلی به 2 هزار و 500 تومان می رسد که این امربه نوعی موجب کاهش رقابت پذیری تولید کنندگان ایرانی با خارجی نیز شده است.
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگاه مرغ گوشتی کشور، با بیان اینکه مجبور به فروش مرغ تولیدی 150 تومان زیر قیمت سال گذشته هستیم افزود: علت کاهش قیمت مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام، کاهش قیمت نهاده های طیور اعلام شده است ولی به جز ذرت قیمت سایر نهاده ها از جمله جوجه یک روزه نیز افزایش یافته است.
.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com